Skocz do zawartości

Bugi Przy tworzeniu Animacji za pomocą Reactora


Rekomendowane odpowiedzi

Gość VJ_Adams
Napisano (edytowane)

Witam

 

Postanowiłem zrobić animacje kostki która rozbija ścianę i kuli która spada na sześcian kostek. Niestety po stworzeniu takiej animacji niektóre cegły i klocki na sobie brzydko i nierealistycznie nachodzą, co jest powodem stworzenia takich błędów w animacji?

 

Screeny:

kopiareactortest01.th.jpg

 

reactortestszescianyend.th.jpg

 

Pozdrawiam

 

Adam

Edytowane przez VJ_Adams
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dołączam się do pytania.

 

Dodam że przy tego typu animacji w reactorze często dochodzi do wciśnięcia się "cegiełek" pod podłoże na którym stoją.

Napisano

Sprawdźcie czy używacie dla obiektów "concave mesh" czy "mesh convex hull" - różnica jest. Warto też pamiętać o parametrze "shell".

 

pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności