Gość VJ_Adams Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 (edytowane) Witam Postanowiłem zrobić animacje kostki która rozbija ścianę i kuli która spada na sześcian kostek. Niestety po stworzeniu takiej animacji niektóre cegły i klocki na sobie brzydko i nierealistycznie nachodzą, co jest powodem stworzenia takich błędów w animacji? Screeny: Pozdrawiam Adam Edytowane 9 Kwiecień 2010 przez VJ_Adams
OZBORN Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 dołączam się do pytania. Dodam że przy tego typu animacji w reactorze często dochodzi do wciśnięcia się "cegiełek" pod podłoże na którym stoją.
sly Napisano 9 Kwiecień 2010 Napisano 9 Kwiecień 2010 Sprawdźcie czy używacie dla obiektów "concave mesh" czy "mesh convex hull" - różnica jest. Warto też pamiętać o parametrze "shell". pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się