ftorek Napisano 11 Styczeń 2003 Napisano 11 Styczeń 2003 hej wlasnie odkrylem niewatpliwe zalety unwrap uvw w max5.0 i co DALEJ?! a dokładnie: po wygenerowaniu przez texportera obrazka ze zmapowanymi poligonami (ten sliczny teczowy obrazek) wrzucam go do photoszopa i nie wiem jak go efektywnie wykorzystac. A dokladnie co mam z nim zrobic: ustawic jako jakas maska (jqaka i jak to zrobic?!) na jakiej warstwie go umiescic? dodawac jakies warstwy? Po prostu co z tym obrazkiem dalej?! (moze widzieliscie jakiegos fine tutka?) no nic pozdrovionia :)
Nezz Napisano 12 Styczeń 2003 Napisano 12 Styczeń 2003 hej masz obrazek z texpotera i nie wiesz co dalej ? ok.. ja robie tak : otwieram to w PS; ctrl+a ctrl+c tworze nowy obrazek bez zmiany wymiarow ktoore beda; ctrl+v ..wklejone.. ; stary obrazek juz kasjesz i o nim zapominacz w nowym obrazku tworzysz layera..hmm tzn warstwe i na niej( w liscie layers jest ona na samej gooze) malujesz texturke. mozesz ustawic jej tez mniejsze opacity zeby wiedziec gdzie masz malowac. jak malowanie skonczysz ctrl+a ctrl+c (upewnij sie ze w liscie layers masz zaznaczana ta warstwe po ktoorej malowales) tworzysz nowy obrazek ; ctrl+v zapisujesz do czego tam chcesz. wlasnie tak _TO_ robie ;)
ftorek Napisano 12 Styczeń 2003 Autor Napisano 12 Styczeń 2003 dzienki nezz. ale juz dowiedzialem sie wczesniej jak to robic inaczej: z texportera wydaje czarny obrazek z bialymi kreskami (bez wypelnienia, wszystkie linie - nie tylko edge\'sy), w photoszpie otwieram obrazek, dubluje warstwe background (nadaje jakas nazwa), kasuje background. na tej warstwie podmieniam kolory (z bialego na czarny i na odwrot - bialy obrazek czarne kreski), potem daje select / color range i wrzucam highlights (zaznacza sie biale tlo) daje delete i zostaja same czarne kreski bez tla (na \" szachownicy\"). potem tworze nowa warstwe - umieszczona pod tym podkladem (w kolejce warstw) - zeby bylo go wiadac i smaruje po tej warstwie \"teksury\"a nie podkladu :) proste nie :) haha - zanim do tego doszedlem to mnie prawie krew zalala... ehh cienzkie zycie...
marcoos Napisano 12 Styczeń 2003 Napisano 12 Styczeń 2003 jak masz biało czarny obrazek, to nie trzeba kasoawć białego koloru żeby zostały linie, wystarczy tylko dać tej warstwie odpowiedni tryb mieszania (multiply), i to co białe samo zniknie
Bacry Napisano 13 Styczeń 2003 Napisano 13 Styczeń 2003 Ja jednak robię tak jak Nezz. Chyba łatwiej w ten sposób. Wolę jak z texportera wychodzą pełne, wypełnione polygony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się