Napisano 11 Styczeń 200322 l hej wlasnie odkrylem niewatpliwe zalety unwrap uvw w max5.0 i co DALEJ?! a dokładnie: po wygenerowaniu przez texportera obrazka ze zmapowanymi poligonami (ten sliczny teczowy obrazek) wrzucam go do photoszopa i nie wiem jak go efektywnie wykorzystac. A dokladnie co mam z nim zrobic: ustawic jako jakas maska (jqaka i jak to zrobic?!) na jakiej warstwie go umiescic? dodawac jakies warstwy? Po prostu co z tym obrazkiem dalej?! (moze widzieliscie jakiegos fine tutka?) no nic pozdrovionia :)
Napisano 12 Styczeń 200322 l hej masz obrazek z texpotera i nie wiesz co dalej ? ok.. ja robie tak : otwieram to w PS; ctrl+a ctrl+c tworze nowy obrazek bez zmiany wymiarow ktoore beda; ctrl+v ..wklejone.. ; stary obrazek juz kasjesz i o nim zapominacz w nowym obrazku tworzysz layera..hmm tzn warstwe i na niej( w liscie layers jest ona na samej gooze) malujesz texturke. mozesz ustawic jej tez mniejsze opacity zeby wiedziec gdzie masz malowac. jak malowanie skonczysz ctrl+a ctrl+c (upewnij sie ze w liscie layers masz zaznaczana ta warstwe po ktoorej malowales) tworzysz nowy obrazek ; ctrl+v zapisujesz do czego tam chcesz. wlasnie tak _TO_ robie ;)
Napisano 12 Styczeń 200322 l Autor dzienki nezz. ale juz dowiedzialem sie wczesniej jak to robic inaczej: z texportera wydaje czarny obrazek z bialymi kreskami (bez wypelnienia, wszystkie linie - nie tylko edge\'sy), w photoszpie otwieram obrazek, dubluje warstwe background (nadaje jakas nazwa), kasuje background. na tej warstwie podmieniam kolory (z bialego na czarny i na odwrot - bialy obrazek czarne kreski), potem daje select / color range i wrzucam highlights (zaznacza sie biale tlo) daje delete i zostaja same czarne kreski bez tla (na \" szachownicy\"). potem tworze nowa warstwe - umieszczona pod tym podkladem (w kolejce warstw) - zeby bylo go wiadac i smaruje po tej warstwie \"teksury\"a nie podkladu :) proste nie :) haha - zanim do tego doszedlem to mnie prawie krew zalala... ehh cienzkie zycie...
Napisano 12 Styczeń 200322 l jak masz biało czarny obrazek, to nie trzeba kasoawć białego koloru żeby zostały linie, wystarczy tylko dać tej warstwie odpowiedni tryb mieszania (multiply), i to co białe samo zniknie
Napisano 13 Styczeń 200322 l Ja jednak robię tak jak Nezz. Chyba łatwiej w ten sposób. Wolę jak z texportera wychodzą pełne, wypełnione polygony.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto