Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie za bardzo wiadomo o co ci chodzi ale w blenderze występują tylko trójkąty i czworoboki wszystko robisz za pomocą "F" jeśli chcesz uzupełnić jakąś lukę w modelu to ta luka musi byc w miarę równoległa ale nie musi, chodzi o to by była ta sama ilośc edge i tez robisz to za pomocą "F", wybierasz odpowiednią opcję i masz uzupełnione.

Napisano

Chodziło mi bardziej o połączenie kilku ścianek na raz(więcej niż 2), bo że 2 się łączy "F" to wiem ;) Tylko nie wiem, jak łączyć kilka naraz :D

Załączam screena

http://img258.imageshack.us/img258/1664/beznazwy.png

Dla przykładu tylko chciałem pokazać o co mi chodzi, więc wziąłem cylinder i usunąłem mu boczne ścianki. No i jak je teraz z powrotem połączyć?? Bo każdą ściankę osobno, to trochę schodzi, szczególnie jak się robi coś na ponad 200 ściankach ;)

Myślę, że teraz będzie wiadomo o co mi chodzi ;)

 

PS.

Nie chcę zakładać już nowego tematu, ale nie wiem czemu jak chcę coś zrobić na spin'ie to mi wyskakuje taki pytajnik przy strzałce i i pisze wrong window? Jak zmienię byttony żeby były tam gdzie mam obraz na siatce, to się robi, ale nie tak jak potrzeba, bo obraca się naraz w różne strony ;/

Co z tym można zrobić??

Napisano

Przechodzisz na tryb edycji Edge zaznaczasz edge dookoła Shift + alt i klikasz ppm wtedy zaznacza ci w miarę po równej linii. Potem F i z opcji wybierasz Skin Faces/ Edge Loops. Spiny ? nie bardzo kojarzę albo nie używam. napisz przycisk ten przycisk tamten co sie dzieje i będziemy jechać dalej

Napisano

Spin robi automatyczny obrót obiektu. Tylko powinien robić względem jednej osi, a robi różnie albo miesza kilka osi naraz.

beznazwy2d.th.png

 

Czasem zrobi w cały świat, czasem pofalowane. Jak zmienić względem której osi ma się obracać?

beznazwy3o.th.png

 

Aby obrót się wykonał muszę przełączyć okno tak jak wcześniej pisałem i tak jak jest na obrazku wyżej ;/

Na obrazku wyżej widać pofalowany obrót :)

Napisano

aaaaaaaa zapomniało mi się, więc tak. Spin by prawidłowo działał potrzebny jest ci widok np Top i do tego kursor 3d który wyznacza ci oś obrotu funkcji spin. Tak więc musisz sobie wyobrazić gdzie mniej więcej jest ten środek bądź go wyznaczyć i kliknąć by zmienił miejsce i wtedy ta funkcja ci prawidłowo zadziała, pamiętaj ważny jest widok z którego patrzysz na obiekt który chcesz poddać tej operacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności