viz.k Napisano 13 Kwiecień 2010 Share Napisano 13 Kwiecień 2010 Po zainstalowaniu najnowszego maxa i windowsa praktycznie nie da sie pracowac na scenach chocby troche bardziej skomplikowanych niz podstawowe. Sprzet dobry, na poprzednim maxie bylo w miare ok, teraz nastapil nienatualny spadek wydajnosci, glownie wyswietlania w viewportach (przy scenie 300tys poly mam juz 1-2fps:) Po pierwsze - service pack do maxa mam. Win 7 , najnowsze sterowniki do karty mam (gf 9800 gtx+), na starszych bylo tak samo. W maxie w pref. do wybrania jest directx9 i dx10 - jak wybiore 10 to jakies dziwne rzeczy w viewporcie sie dzieja, linie rozchodzace sie we wszystkich kierunkach, ogolnie chaos, wiec musze na dx9 ustawic. Sciagam wlasnie aktualizacje do winsowsa ale watpie zeby pomoglo. Pamietam ze starszy max dzialal bardzo podobnie bez service packa. Jakies rady, pomysly? (windows w menu wydajnosci daje dobry wynik, porownywalem z wynikami kolegi, tu nie ma problemu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 13 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2010 wlasnie odkrylem ze taki spadek nastepuje gdy operuje w widoku albo wireframe albo normalne lite powierzchnie+edged faces. Jak pracuje w widoku np perspective ale bez widocznych krawedzi to chodzi duuuuuzo lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz_s Napisano 14 Kwiecień 2010 Share Napisano 14 Kwiecień 2010 przyznam, że na Viście też się różne rzeczy dzieją, inaczej działa na DX9 inaxczej na DX10 a jeszcze inaczej na x64, może spróbuj najnowsze stery do grafiki..., ewentualnie odpal na OpenGL i porównaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 14 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2010 sterowniki probowalem nowsze, starsze, bez roznicy na opengl chodzi tak samo albo i gorzej, na dx10 w sumie lepiej ale teraz jest tak ze w oknie perspective nic nie ma, w pozostalych jest ok ale perspective nic, nawet jak je zmienie na left czy jakiekolwiek to po prostu jest szare (raz na pare sekund mignie tam obraz scenki) nie wiem juz co robic, scena powyzej 300tys poly i nie da sie juz pracowac... pomozcie:) i jeszcze taki problem ze przy ladowaniu nowego maxa wyskakuje ciagle info missing dll odnosnie color correct - owszem mialem go zainstalowanego w starym maxie ale w nowym nie instalowalem, scenka maxstart tez jest domyslna...gdzie to siedzi zeby wywalic na stale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcoos Napisano 14 Kwiecień 2010 Share Napisano 14 Kwiecień 2010 ja od prawie roku mam ten sam problem, max design 2010 x64 , vista x64, wszystkie fixy, servicepacki, nowe drivery byly instalowane niestety pod DX9 wszystko dziala sporo wolniej niz w starszych maxach (a pod DX10 wogole nie dziala), tak jak pisze viz.k po wylaczeniu pokazywania krawedzi wszystko zaczyna dzialac plynnie, tylko ze na takim widoku nie da sie pracowac, probowalem wszystkich opcji ustawien DX9 i w koncu jakos udalo mi sie troche pszyspieszyc wyswietlanie, ale nadal nie ma komfortu pracy i pozostaje stosowanie bounding boxow itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2010 ale to juz przegiecie 12tys poly i w trybie wireframe nie da sie praktycznie obracac, 3-5fps bedzie smooth i smooth+edged faces chodzi w miare plynnie ale tez widac poczatki klopotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się