Sicu Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 (edytowane) Na razie co zrobię to ta scena, później będzie reszta, okna, drzwi itp. http://img26.imageshack.us/i/s6303980.jpg/ Zączełem od monitora Edytowane 18 Kwiecień 2010 przez Sicu
aduko Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 Czas długi bo witaminki jeszcze nie ma na SP3 ;)
Sicu Napisano 14 Kwiecień 2010 Autor Napisano 14 Kwiecień 2010 czyli że trzeba SP2 ? A tak myślałem. bo kiedyś używałem Sp2 i było to wszystko szybsze
Sicu Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Napisano 17 Kwiecień 2010 Zacząłem wszystko od początku zmieniłem z 11 na 9 maxa i z SP3a na RC5 vraya Rendery są o wiele krótsze. Wrzucam teraz render monitorka nowego. bo z 11 nie udało mi się zimportować do 9 http://img245.imageshack.us/i/monitor223.jpg/ 1440x900
Dusia Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 lolz a ja tu klikam w pierwszy link nie czytając reszty i szczena mi opadła bo myślałam że to render hahahaha xD
plasti Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 nie ma gi w scenie z monitorem, materialy kuleja, sam monitor jako obiekt wporzo
Sicu Napisano 18 Kwiecień 2010 Autor Napisano 18 Kwiecień 2010 plasti, jak to nie ma.? http://img245.imageshack.us/i/monitor223.jpg/
dac77 Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 lolz a ja tu klikam w pierwszy link nie czytając reszty i szczena mi opadła bo myślałam że to render hahahaha xD Ja myślałem że to render dopóki twojego postu nie przeczytałem. Chciałem wtedy napisać że trzeba poprawić oświetlenie i zlikwidować te plamy na ścianie. Ale skoro to nie to, to o następnych plikach napiszę że nie mają wogóle oświetlenia ani materiałów, więc nawet trudno powiedzieć coś o geometrii skoro ledwo ją widać.
Sicu Napisano 18 Kwiecień 2010 Autor Napisano 18 Kwiecień 2010 jak dodać do monitora napisy? np. LG itp? jako teksturę nakładać czy jak ? nie wiem już sam
zolwik Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 Najlepiej pobawić się chyba materiałem BLEND - Na blend zmieniasz tam gdzie jest zawsze ustawiony standardowy materiał "standard" w material editorze. Oczywiście będzie dobrze choć troche zmapować monitor, używając UVW map lub, unwrap UVW Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :)
Sicu Napisano 18 Kwiecień 2010 Autor Napisano 18 Kwiecień 2010 Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :) ok ;) też tak uważam
indian Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 widzę ze mamy podobne monitorki, żeby uzyskać napisy tworzyłem sobie teksturkę w fotoszopie(mapke opacity) napisy na biało a tło na szaro, potem planetam gdzie miał być napis i nakładałem materiał z utworzoną mapką opacity tu masz darmowy przykład http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=59372
plasti Napisano 18 Kwiecień 2010 Napisano 18 Kwiecień 2010 niekumam co chciales mi pokazac, pokazales znowu monitor, ja tam nie widze zadnego ao, ani gi, albo nie wlaczyles gi albo przepaliles scene na maxa....
Sicu Napisano 19 Kwiecień 2010 Autor Napisano 19 Kwiecień 2010 Wie ktoś jak ładnie zaokrąglić te rogi? W 3dsmaxie 10 był Chamfer z dwoma opcjami a w 9.. już z jedną.. i jakoś tak dziwnie wychodzi ;/
hcpiter Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 by zaokraglic uzyj opcji smoothing groups w edit poly (z zaznaczonymi polygonami) lub Turbo smooth ale tutaj bys musial do modelu dodac kilka podzialow aby ci sie siatka nie rozjechala.
Sicu Napisano 20 Kwiecień 2010 Autor Napisano 20 Kwiecień 2010 użyłem smoothnig groups . jakoś wyszło, ale to jeszcze nie to;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się