Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
lolz a ja tu klikam w pierwszy link nie czytając reszty i szczena mi opadła bo myślałam że to render hahahaha xD

 

Ja myślałem że to render dopóki twojego postu nie przeczytałem. Chciałem wtedy napisać że trzeba poprawić oświetlenie i zlikwidować te plamy na ścianie. Ale skoro to nie to, to o następnych plikach napiszę że nie mają wogóle oświetlenia ani materiałów, więc nawet trudno powiedzieć coś o geometrii skoro ledwo ją widać.

Napisano

Najlepiej pobawić się chyba materiałem BLEND - Na blend zmieniasz tam gdzie jest zawsze ustawiony standardowy materiał "standard" w material editorze.

Oczywiście będzie dobrze choć troche zmapować monitor, używając UVW map lub, unwrap UVW

 

Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :)

Napisano
Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :)

ok ;) też tak uważam

Napisano

Wie ktoś jak ładnie zaokrąglić te rogi?

W 3dsmaxie 10 był Chamfer z dwoma opcjami a w 9.. już z jedną.. i jakoś tak dziwnie wychodzi ;/ 58171604.png

Napisano

by zaokraglic uzyj opcji smoothing groups w edit poly (z zaznaczonymi polygonami) lub Turbo smooth ale tutaj bys musial do modelu dodac kilka podzialow aby ci sie siatka nie rozjechala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności