Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

czyli że trzeba SP2 ?

A tak myślałem. bo kiedyś używałem Sp2 i było to wszystko szybsze

Napisano

lolz a ja tu klikam w pierwszy link nie czytając reszty i szczena mi opadła bo myślałam że to render hahahaha xD

Napisano

nie ma gi w scenie z monitorem, materialy kuleja, sam monitor jako obiekt wporzo

Napisano
lolz a ja tu klikam w pierwszy link nie czytając reszty i szczena mi opadła bo myślałam że to render hahahaha xD

 

Ja myślałem że to render dopóki twojego postu nie przeczytałem. Chciałem wtedy napisać że trzeba poprawić oświetlenie i zlikwidować te plamy na ścianie. Ale skoro to nie to, to o następnych plikach napiszę że nie mają wogóle oświetlenia ani materiałów, więc nawet trudno powiedzieć coś o geometrii skoro ledwo ją widać.

Napisano
  • Autor

jak dodać do monitora napisy? np. LG itp? jako teksturę nakładać czy jak ? nie wiem już sam

Napisano

Najlepiej pobawić się chyba materiałem BLEND - Na blend zmieniasz tam gdzie jest zawsze ustawiony standardowy materiał "standard" w material editorze.

Oczywiście będzie dobrze choć troche zmapować monitor, używając UVW map lub, unwrap UVW

 

Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :)

Napisano
  • Autor
Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :)

ok ;) też tak uważam

Napisano

widzę ze mamy podobne monitorki, żeby uzyskać napisy tworzyłem sobie teksturkę w fotoszopie(mapke opacity) napisy na biało a tło na szaro, potem planetam gdzie miał być napis i nakładałem materiał z utworzoną mapką opacity

tu masz darmowy przykład http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=59372

Napisano

niekumam co chciales mi pokazac, pokazales znowu monitor, ja tam nie widze zadnego ao, ani gi, albo nie wlaczyles gi albo przepaliles scene na maxa....

Napisano
  • Autor

Wie ktoś jak ładnie zaokrąglić te rogi?

W 3dsmaxie 10 był Chamfer z dwoma opcjami a w 9.. już z jedną.. i jakoś tak dziwnie wychodzi ;/ 58171604.png

Napisano

by zaokraglic uzyj opcji smoothing groups w edit poly (z zaznaczonymi polygonami) lub Turbo smooth ale tutaj bys musial do modelu dodac kilka podzialow aby ci sie siatka nie rozjechala.

Napisano
  • Autor

użyłem smoothnig groups . jakoś wyszło, ale to jeszcze nie to;/

biurtkoo1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.