Napisano 14 Kwiecień 201015 l Na razie co zrobię to ta scena, później będzie reszta, okna, drzwi itp. http://img26.imageshack.us/i/s6303980.jpg/ Zączełem od monitora Edytowane 18 Kwiecień 201015 l przez Sicu
Napisano 14 Kwiecień 201015 l Autor czyli że trzeba SP2 ? A tak myślałem. bo kiedyś używałem Sp2 i było to wszystko szybsze
Napisano 17 Kwiecień 201015 l Autor Zacząłem wszystko od początku zmieniłem z 11 na 9 maxa i z SP3a na RC5 vraya Rendery są o wiele krótsze. Wrzucam teraz render monitorka nowego. bo z 11 nie udało mi się zimportować do 9 http://img245.imageshack.us/i/monitor223.jpg/ 1440x900
Napisano 17 Kwiecień 201015 l lolz a ja tu klikam w pierwszy link nie czytając reszty i szczena mi opadła bo myślałam że to render hahahaha xD
Napisano 17 Kwiecień 201015 l nie ma gi w scenie z monitorem, materialy kuleja, sam monitor jako obiekt wporzo
Napisano 18 Kwiecień 201015 l Autor plasti, jak to nie ma.? http://img245.imageshack.us/i/monitor223.jpg/
Napisano 18 Kwiecień 201015 l LillianFaith napisał: lolz a ja tu klikam w pierwszy link nie czytając reszty i szczena mi opadła bo myślałam że to render hahahaha xD Ja myślałem że to render dopóki twojego postu nie przeczytałem. Chciałem wtedy napisać że trzeba poprawić oświetlenie i zlikwidować te plamy na ścianie. Ale skoro to nie to, to o następnych plikach napiszę że nie mają wogóle oświetlenia ani materiałów, więc nawet trudno powiedzieć coś o geometrii skoro ledwo ją widać.
Napisano 18 Kwiecień 201015 l Autor jak dodać do monitora napisy? np. LG itp? jako teksturę nakładać czy jak ? nie wiem już sam
Napisano 18 Kwiecień 201015 l Najlepiej pobawić się chyba materiałem BLEND - Na blend zmieniasz tam gdzie jest zawsze ustawiony standardowy materiał "standard" w material editorze. Oczywiście będzie dobrze choć troche zmapować monitor, używając UVW map lub, unwrap UVW Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :)
Napisano 18 Kwiecień 201015 l Autor Cytat Uważam ze najlepiej bedzie jak zrobisz najpierw wszystkie modele, a później weźmiesz się za tekstury. To jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz :) ok ;) też tak uważam
Napisano 18 Kwiecień 201015 l widzę ze mamy podobne monitorki, żeby uzyskać napisy tworzyłem sobie teksturkę w fotoszopie(mapke opacity) napisy na biało a tło na szaro, potem planetam gdzie miał być napis i nakładałem materiał z utworzoną mapką opacity tu masz darmowy przykład http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=59372
Napisano 18 Kwiecień 201015 l niekumam co chciales mi pokazac, pokazales znowu monitor, ja tam nie widze zadnego ao, ani gi, albo nie wlaczyles gi albo przepaliles scene na maxa....
Napisano 19 Kwiecień 201015 l Autor Wie ktoś jak ładnie zaokrąglić te rogi? W 3dsmaxie 10 był Chamfer z dwoma opcjami a w 9.. już z jedną.. i jakoś tak dziwnie wychodzi ;/
Napisano 19 Kwiecień 201015 l by zaokraglic uzyj opcji smoothing groups w edit poly (z zaznaczonymi polygonami) lub Turbo smooth ale tutaj bys musial do modelu dodac kilka podzialow aby ci sie siatka nie rozjechala.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto