Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam czy może mi ktoś podpowiedzieć jak w brazilu renderować siatke ??? (tye że nie chodzi mi o wire frame czy froce wireframe) tak by widać było normalnie oteksturowaną i oświetloną scene a na obiektach ( np autku) jednocześnie była śiatka ( widziałem to w galeri finished strebrne punto miało coś takiego pewien czas temu )

 

Tzn model normalnie wyrenderowany a razem zn im siataka .

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
napisał adamkos

chyba najprosciej jest skonwertowac obiekt do editable poly, zaznaczyc wszystkie edge, wybrac create shape from selection no i bedziesz mial spliney w formie siatki - mozesz zrobic zeby byly renderowalne, wybrac grubosc, nadac material i zrenderowac w czym chcesz.w vrayu tez.

 

pozdr! adamkos

Napisano

no wiec siatke w brazilu wraz z mareialem mozna zrobic uzywajac materialu toon z brazila 9nie pamietam teraz ktory shader sie wybiera, w kazdym razie ten w ktory mozna wstawic material bazowy, a potem tylko odchaczyc zeby renderowaly sie tez linie... jesli jednak chcesz miec na prawde pelna kontrola nad renderowaniem siatki lub jej jakiegokolwiek z elementow to polecam final rendera (z cala sympatia do brazila jaka mam, to jesdnak final ma kilka razy wiksza kontrola nad tym 9mowie o final toon)

Napisano

braziliszkiem to tez pieknie wychodzi

kliknij na link ktory podalem

kontrola transparentnosci

czego wiecej trzeba >??

 

:)

FotoAs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności