Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam czy może mi ktoś podpowiedzieć jak w brazilu renderować siatke ??? (tye że nie chodzi mi o wire frame czy froce wireframe) tak by widać było normalnie oteksturowaną i oświetloną scene a na obiektach ( np autku) jednocześnie była śiatka ( widziałem to w galeri finished strebrne punto miało coś takiego pewien czas temu )

 

Tzn model normalnie wyrenderowany a razem zn im siataka .

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
napisał adamkos

chyba najprosciej jest skonwertowac obiekt do editable poly, zaznaczyc wszystkie edge, wybrac create shape from selection no i bedziesz mial spliney w formie siatki - mozesz zrobic zeby byly renderowalne, wybrac grubosc, nadac material i zrenderowac w czym chcesz.w vrayu tez.

 

pozdr! adamkos

Napisano

no wiec siatke w brazilu wraz z mareialem mozna zrobic uzywajac materialu toon z brazila 9nie pamietam teraz ktory shader sie wybiera, w kazdym razie ten w ktory mozna wstawic material bazowy, a potem tylko odchaczyc zeby renderowaly sie tez linie... jesli jednak chcesz miec na prawde pelna kontrola nad renderowaniem siatki lub jej jakiegokolwiek z elementow to polecam final rendera (z cala sympatia do brazila jaka mam, to jesdnak final ma kilka razy wiksza kontrola nad tym 9mowie o final toon)

Napisano

braziliszkiem to tez pieknie wychodzi

kliknij na link ktory podalem

kontrola transparentnosci

czego wiecej trzeba >??

 

:)

FotoAs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności