Napisano 5 Maj 200420 l Witam czy może mi ktoś podpowiedzieć jak w brazilu renderować siatke ??? (tye że nie chodzi mi o wire frame czy froce wireframe) tak by widać było normalnie oteksturowaną i oświetloną scene a na obiektach ( np autku) jednocześnie była śiatka ( widziałem to w galeri finished strebrne punto miało coś takiego pewien czas temu ) Tzn model normalnie wyrenderowany a razem zn im siataka .
Napisano 5 Maj 200420 l napisał adamkos chyba najprosciej jest skonwertowac obiekt do editable poly, zaznaczyc wszystkie edge, wybrac create shape from selection no i bedziesz mial spliney w formie siatki - mozesz zrobic zeby byly renderowalne, wybrac grubosc, nadac material i zrenderowac w czym chcesz.w vrayu tez. pozdr! adamkos
Napisano 7 Maj 200420 l jest lepszy sposob.. brazilowy ale juz si enaprodukowalem na innym forum zapraszam tutaj http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=64398#first_unread_post FotoAs
Napisano 7 Maj 200420 l no wiec siatke w brazilu wraz z mareialem mozna zrobic uzywajac materialu toon z brazila 9nie pamietam teraz ktory shader sie wybiera, w kazdym razie ten w ktory mozna wstawic material bazowy, a potem tylko odchaczyc zeby renderowaly sie tez linie... jesli jednak chcesz miec na prawde pelna kontrola nad renderowaniem siatki lub jej jakiegokolwiek z elementow to polecam final rendera (z cala sympatia do brazila jaka mam, to jesdnak final ma kilka razy wiksza kontrola nad tym 9mowie o final toon)
Napisano 9 Maj 200420 l braziliszkiem to tez pieknie wychodzi kliknij na link ktory podalem kontrola transparentnosci czego wiecej trzeba >?? :) FotoAs
Napisano 5 Czerwiec 200420 l chyba troche spoznione ale zawsze moze sie przydac :) http://www.pointzero.nl/temp/wireframes/ http://www.pointzero.nl/temp/hiddenline/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto