Napisano 19 Kwiecień 201015 l Na łamach serwisu CGSociety pojawił się techniczny artykuł dotyczący technik renderowania "Point-based" wykorzystywanych przez firmę Pixar. W artykule przeczytacie ogólne informacje o tych technikach, dowiecie się o zaletach i wadach ich wykorzystania. Więcej
Napisano 19 Kwiecień 201015 l Ach ten RenderMan :) Zawsze fajnie, gdy Pixar odsłoni jakiś rąbek z kulis swoich produkcji.
Napisano 19 Kwiecień 201015 l Polecam zainteresować się 3delightem (www.3delight.com). To też renderman i poza tym, że nie jest tak wygodny jak Pixar to daje radę i jest darmowy (do 2 rdzeni). U mnie Point Based Occlusion jest tak 8-10x szybszy niż Raytraced, a przy optymalnym dostosowaniu do sceny różnicy praktycznie nie widać.
Napisano 19 Kwiecień 201015 l rozwijany wspolnie z ILMem.. za co dostali technicznego Oskara ostatnio :) [edit] ..aa przepraszam.. tylko Occlusion z calego zakresu "Point-Based" :) Edytowane 19 Kwiecień 201015 l przez Gith
Napisano 19 Kwiecień 201015 l Fajnie, że coś się rusza i coraz głośniej o rendermanie a nie tylko jakieś gpu i inne hybrydowe cuda… Choć z drugiej strony ciekawe dlaczego dopiero teraz pixar w ten sposób promuje się na community (technika ta ma już swoje lata choć fakt, że po raz pierwszy na masową skalę zastosowali dopiero w Up). Ciekawe :) A co do rąbków tajemnicy to jakbyś ktoś jeszcze nie znał (trochę „making of’ów” pixara:P) http://graphics.pixar.com/library/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto