Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na łamach serwisu CGSociety pojawił się techniczny artykuł dotyczący technik renderowania "Point-based" wykorzystywanych przez firmę Pixar. W artykule przeczytacie ogólne informacje o tych technikach, dowiecie się o zaletach i wadach ich wykorzystania.

 

Więcej

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Polecam zainteresować się 3delightem (www.3delight.com). To też renderman i poza tym, że nie jest tak wygodny jak Pixar to daje radę i jest darmowy (do 2 rdzeni). U mnie Point Based Occlusion jest tak 8-10x szybszy niż Raytraced, a przy optymalnym dostosowaniu do sceny różnicy praktycznie nie widać.

Napisano (edytowane)

rozwijany wspolnie z ILMem.. za co dostali technicznego Oskara ostatnio :)

 

[edit] ..aa przepraszam.. tylko Occlusion z calego zakresu "Point-Based" :)

Edytowane przez Gith
Napisano

Fajnie, że coś się rusza i coraz głośniej o rendermanie a nie tylko jakieś gpu i inne hybrydowe cuda… Choć z drugiej strony ciekawe dlaczego dopiero teraz pixar w ten sposób promuje się na community (technika ta ma już swoje lata choć fakt, że po raz pierwszy na masową skalę zastosowali dopiero w Up). Ciekawe :)

 

A co do rąbków tajemnicy to jakbyś ktoś jeszcze nie znał (trochę „making of’ów” pixara:P)

 

http://graphics.pixar.com/library/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności