adek Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Na łamach serwisu CGSociety pojawił się techniczny artykuł dotyczący technik renderowania "Point-based" wykorzystywanych przez firmę Pixar. W artykule przeczytacie ogólne informacje o tych technikach, dowiecie się o zaletach i wadach ich wykorzystania. Więcej
Kris_R Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Ach ten RenderMan :) Zawsze fajnie, gdy Pixar odsłoni jakiś rąbek z kulis swoich produkcji.
Loopik Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Polecam zainteresować się 3delightem (www.3delight.com). To też renderman i poza tym, że nie jest tak wygodny jak Pixar to daje radę i jest darmowy (do 2 rdzeni). U mnie Point Based Occlusion jest tak 8-10x szybszy niż Raytraced, a przy optymalnym dostosowaniu do sceny różnicy praktycznie nie widać.
Gith Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 (edytowane) rozwijany wspolnie z ILMem.. za co dostali technicznego Oskara ostatnio :) [edit] ..aa przepraszam.. tylko Occlusion z calego zakresu "Point-Based" :) Edytowane 19 Kwiecień 2010 przez Gith
andy_a Napisano 19 Kwiecień 2010 Napisano 19 Kwiecień 2010 Fajnie, że coś się rusza i coraz głośniej o rendermanie a nie tylko jakieś gpu i inne hybrydowe cuda… Choć z drugiej strony ciekawe dlaczego dopiero teraz pixar w ten sposób promuje się na community (technika ta ma już swoje lata choć fakt, że po raz pierwszy na masową skalę zastosowali dopiero w Up). Ciekawe :) A co do rąbków tajemnicy to jakbyś ktoś jeszcze nie znał (trochę „making of’ów” pixara:P) http://graphics.pixar.com/library/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się