Tomy Napisano 20 Kwiecień 2010 Share Napisano 20 Kwiecień 2010 Witam Mam do was pytanie jak wykonać najbardziej optymalne opony do ciągnika rolniczego. Chciałbym aby w miarę realnie wyglądały ale nie zajmowały aż tyle poly po konwercie to edit mesh. Moja opona ma jakieś 17k poly chciałbym coś poniżej 10k. Ja robiłem to z tuby, więc słucham waszych propozycji albo jeśli bylibyście tak mili to zrobili swoimi sposobami i przedstawili ilość poly oraz sposób wykonania. http://img682.imageshack.us/i/foto1high.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomy Napisano 23 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2010 hmm temu kolesiowi też nie wyszły takie jak na screenach początkowych, ale myślę iż one miały by pokaźną ilość poly. Ja bym chciał zmieścić się w 10k ponieważ moje modele głównie idą do gier jako modyfikacja więc muszą być w miarę low poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedaith Napisano 23 Kwiecień 2010 Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Do gry 10k poly na koło? W wersji low poly takie koło to powinno mieć znacznie mniej. Najlepiej to zrób high poly i wypal dobrą normal mapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomy Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2010 Niestety normal mapy mogę wykorzystać do kabiny jakieś przyciski i temu podobne ale w kołach raczej się nie sprawdzą. Czekam na dalsze propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 IMO normalka to bdb rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi