arcade Napisano 21 Kwiecień 2010 Share Napisano 21 Kwiecień 2010 Hej Mam taki problemik - ładuję sobie scenę z maxa, scena ta zawiera masę tekstur itp w material editorze - tekstury mogą znajdować się w różnych katalogach. Teraz potrzebuję zasevować ten plik, ale tak aby tekstury przeniosły się automatycznie do katalogu do którego chcę wrzucić nowego maxa, tak aby się nie pogubiły itp. Czy jest jakaś opcja która to robi? Czy są jakieś skrypty? Macie jakieś rady co do organizacji plików maxowych przy resavowaniu? z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 21 Kwiecień 2010 Share Napisano 21 Kwiecień 2010 File -->Archive 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 21 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2010 tak, próbowałem tego i PRAWIE działa, ale: 1. robi plik z teksturami a plik ten zawiera kopię ścieżki do tekstury taka jak była wcześniej - co nie jest zbyt dobre, chciałbym wszystkie pliki w jednym folderze. 2. Mimo że sejwuje niby tekstury to jednak nie podmienia ścieżek w material edytorze i ciągle ciągnie ze starych tekstur - najlepiej by było jakby te stare kasował a przenosił nowe. Wiem że dużo chcę, ale kurde będę miał masę plików do przeniesienia i mega bałagan do ogarnięcia i coś takiego by mi uratowało tyłek... Tak czy siak + dla Mr_SAN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 21 Kwiecień 2010 Share Napisano 21 Kwiecień 2010 Ja zawsze robiłem tak: File -> archive - tworzyło mi zipa gdzie były wszystkie textury. Znajdowały się w podfolderach - co nie bylo wygodne. Wiec wyszukiwałem wszystkie pliki graficzne z tego zipa i przenosiłem do jednego folderu. Jeśli odpalałem scenę na innym kompie czy coś i max pytał o textury (których juz nie ma tam gdzie powinny być) to wskazywałem ten folder do którego wrzuciłem textury po wyszukaniu z zipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 21 Kwiecień 2010 Share Napisano 21 Kwiecień 2010 Resosurce collector jest w miarę ok(przesyła nawet IES`y), tylko czasami się zdarza, ze zgubi jakaś texture, ale to zawsze można sprawdzić za pomocą Asset Tracking. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 22 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2010 o, Resource collector to dokładnie coś o co mi chodziło :D dzięki wielkie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się