XaoC Napisano 22 Kwiecień 2010 Napisano 22 Kwiecień 2010 Witam! Robilem tutka Tomali i wszystko super fajnie, ale jako doszedlem do częsci z wypalaniem normal mapy, to stanąłem w miejscu. Jak poszukałem na necie odpowiedzi to sie aż zakręciłem i pogubiłem juz:) Chodzi mi o częśc gdzie po sculpcie wraca się na najnizsze geomety 1 i wciskam sobie switch. Ale jak wchodze w zakladke displacement to nie moge niczym operowac procz DPSubPix i Intensity. Create DispMap przycisk jest zaciemniony i nie mogę go właczyć. Sry, jestem nowy w ZB i juz daje mi po kosciach niezle ten program
Gomez Napisano 22 Kwiecień 2010 Napisano 22 Kwiecień 2010 A uvki to sie zrobiło czy sie zapomniało? Wrzuć w tool>uvmap auvtiles i bedzie śmigać.
Lucek Napisano 23 Kwiecień 2010 Napisano 23 Kwiecień 2010 Raczej włącz uvmastera i sobie rozsądnie podziel. Przynajmniej będzie się nadawało do photoshopa.
XaoC Napisano 24 Kwiecień 2010 Autor Napisano 24 Kwiecień 2010 @Gomez - no fakt, auvtiles pomoglo. Chociaz wypalona mapka zupelnie inaczej mi zdisplacementowala niz mialo byc - kompletnie inaczej... Esz... Chyba dam sobie spokoj z tym ZB do konca miesiaca. Mam za duzo pracy i strasznie nerwowo jest ostatnio, moze w maju bede mial tyle cierpliwosci zeby ogarnac ZBrusha:) hehe @lucek - no wlasnie z tym uvmasterem jest tak, ze sobie przerzucilem wszystko tak jak trzeba, ale ZB i tak nie widzi po restarcie. Probowalem kilka razy i nic. Moze to dlatego ze jade na wersji 30dniowej? Tak jak wyżej - na ten miesiąc daje se spokój z ZB, ile razy ruszam z tym programem to same problemy. Moze jestem za stary na takie nowosci jak ZB?:D hehehe
Rekomendowane odpowiedzi