Skocz do zawartości

Tworzenie normal mapy w ZB - tutek Tomali


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Robilem tutka Tomali i wszystko super fajnie, ale jako doszedlem do częsci z wypalaniem normal mapy, to stanąłem w miejscu. Jak poszukałem na necie odpowiedzi to sie aż zakręciłem i pogubiłem juz:)

 

Chodzi mi o częśc gdzie po sculpcie wraca się na najnizsze geomety 1 i wciskam sobie switch. Ale jak wchodze w zakladke displacement to nie moge niczym operowac procz DPSubPix i Intensity. Create DispMap przycisk jest zaciemniony i nie mogę go właczyć.

 

Sry, jestem nowy w ZB i juz daje mi po kosciach niezle ten program

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

@Gomez - no fakt, auvtiles pomoglo. Chociaz wypalona mapka zupelnie inaczej mi zdisplacementowala niz mialo byc - kompletnie inaczej... Esz... Chyba dam sobie spokoj z tym ZB do konca miesiaca. Mam za duzo pracy i strasznie nerwowo jest ostatnio, moze w maju bede mial tyle cierpliwosci zeby ogarnac ZBrusha:) hehe

 

@lucek - no wlasnie z tym uvmasterem jest tak, ze sobie przerzucilem wszystko tak jak trzeba, ale ZB i tak nie widzi po restarcie. Probowalem kilka razy i nic. Moze to dlatego ze jade na wersji 30dniowej? Tak jak wyżej - na ten miesiąc daje se spokój z ZB, ile razy ruszam z tym programem to same problemy. Moze jestem za stary na takie nowosci jak ZB?:D hehehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności