Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, ostatnio dłubałem z telefonem nokia 3110 classic. Wiem że studio nie jest najlepsze, ale głównie zależało mi na samym modelu.

 

soft: max + vray

 

Efekt można zobaczyc niżej ;)

 

1024x768

XPLkyZrdsCxusYtAvAB1F0c09TUaFwKOXHEIZnne.jpg

1024x768

IPJCxxKRhygSvG6fiEYo0NOv6mOXbLA3Si60ScPA.jpg

 

Siateczka bez MS/TS: 640x480

SoGIkmtqRMD15azPHXgxcDWYRCR2kBaOwH3HTLTA.jpg

 

pozdrawiam

Edytowane przez zolwik
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak ci sie to udalo, ale chrom jest przesadnie ostry, w zasadzie obrgyziony, a napis Nokia na gorze strasznie rozmazany. Model fajny, ale nad renderem bym jeszcze posiedzial.

Napisano

Chyba za duży blur na przyciskach, nazwie i wyświetlaczu. Reszta modelu bardzo mi się podoba; miałem ją kiedyś więc podwójna radość z oglądania :)

Napisano

dzięki za komentarze ;)

 

mam pytanie odnośnie przepalonego chromu, może ktoś wie jak się pozbyć tego przepalenia? AA próbowałem na Area, mitchell-Netravali i catmull-rom'ie, niestety efekt wychodził taki sam, może jest inny na to sposób?

 

jeszcze pytanie odnośnie teksturek, nakładałem je z rozdzielczością 1024x1024 px a i tak wyszły troszkę rozmazane tak jak wspomniał adam_m. Jakąś rade bym poprosił ;)

Napisano (edytowane)

AA leży bardzo.

Nie chodzi bardziej o filtr jaki dajesz w AA a sampling samego AA ... (min/max rate) poczytaj sobie na spot3d.com

 

I nad studiem bym jeszcze posiedział i ten logotyp Nokia coś nie bardzo wygląda.(logotypy w wektorach brandsoftheworld.com )

 

Pozdr.

Edytowane przez 09121986
Napisano

09121986 Dzięki za linki, z pewnością się przydadzą.

Kroopson bryła może i jest prosta, ale telefony zazwyczaj nie mają nie wiadomo jakich nieregularnych kształtów.

 

pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności