Napisano 23 Kwiecień 201014 l Witam, ostatnio dłubałem z telefonem nokia 3110 classic. Wiem że studio nie jest najlepsze, ale głównie zależało mi na samym modelu. soft: max + vray Efekt można zobaczyc niżej ;) 1024x768 1024x768 Siateczka bez MS/TS: 640x480 pozdrawiam Edytowane 23 Kwiecień 201014 l przez zolwik
Napisano 23 Kwiecień 201014 l Nie wiem jak ci sie to udalo, ale chrom jest przesadnie ostry, w zasadzie obrgyziony, a napis Nokia na gorze strasznie rozmazany. Model fajny, ale nad renderem bym jeszcze posiedzial.
Napisano 24 Kwiecień 201014 l Chyba za duży blur na przyciskach, nazwie i wyświetlaczu. Reszta modelu bardzo mi się podoba; miałem ją kiedyś więc podwójna radość z oglądania :)
Napisano 25 Kwiecień 201014 l Autor dzięki za komentarze ;) mam pytanie odnośnie przepalonego chromu, może ktoś wie jak się pozbyć tego przepalenia? AA próbowałem na Area, mitchell-Netravali i catmull-rom'ie, niestety efekt wychodził taki sam, może jest inny na to sposób? jeszcze pytanie odnośnie teksturek, nakładałem je z rozdzielczością 1024x1024 px a i tak wyszły troszkę rozmazane tak jak wspomniał adam_m. Jakąś rade bym poprosił ;)
Napisano 26 Kwiecień 201014 l AA leży bardzo. Nie chodzi bardziej o filtr jaki dajesz w AA a sampling samego AA ... (min/max rate) poczytaj sobie na spot3d.com I nad studiem bym jeszcze posiedział i ten logotyp Nokia coś nie bardzo wygląda.(logotypy w wektorach brandsoftheworld.com ) Pozdr. Edytowane 26 Kwiecień 201014 l przez 09121986
Napisano 26 Kwiecień 201014 l studio fatalne a model jak to model. Dość poprawny ale bryła sama w sobie jest akurat do bólu prosta.
Napisano 26 Kwiecień 201014 l Autor 09121986 Dzięki za linki, z pewnością się przydadzą. Kroopson bryła może i jest prosta, ale telefony zazwyczaj nie mają nie wiadomo jakich nieregularnych kształtów. pozdr