emimari Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 Witam, nie wiem do końca jak zrobić materiał rozpięty między liniami (chodzi, aby efekt był konstrukcji zadaszenia membraną). Próbowałam przykryć cloth ale nie wychodzi ponieważ powinien być napięty a nie układany przez grawitację. Będę bardzo wdzięczna za jak najszybsze podpowiedzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 No a zwykły poly-modeling nie daje rady? Troszkę mi się kojarzy z modelowaniem samochodów tak powszechnym na forum.. niby miękkie łuki i linie a powierzchnia cały czas gładka i napięta. Jeśli dobrze sobie wyobrażam to, co masz zamiar zrobić to zwykły poly-modeling da radę bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 splajnem + surface? szybko i sprawnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_presidente Napisano 24 Kwiecień 2010 Share Napisano 24 Kwiecień 2010 Cloth też dasz radę, musisz tylko przejść na poziom subobject -> group, zaznaczyć vertexy na brzegach tkaniny, zgrupować je poleceniem make group i przypiąć poleceniem surface do "napinacza". Musisz tylko zanimować oddalanie się od siebie "napinaczy" i puścić simulate. Aha, "napinacz" musi być w symulacji, musisz go dodać wcześniej przez object properities modyfikatora cloth -> add objects, inaczej nie przyczepisz vertexów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 25 Kwiecień 2010 Share Napisano 25 Kwiecień 2010 Jeżeli tam nie ma być fizyki, spadających obiektów na daszek itd. to dokładnie tak jak pisze Kris_R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi