Skocz do zawartości

Eksportowanie modelu z San Andreas.


Seraphime

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, spotkałem się z takim oto problemem. Za pomocą skryptu KAMS Script otworzyłem w Maxie dwa modele z tej gry, jeden był tzw. podstawką, a z drugiego wykorzystałem tylko głowę, którą podmieniłem za tą z podstawy. Za pomocą Attach dodałem podstawę do głowy (resztę niepotrzebnego modelu usunąłem), potem przy pomocy Collapse połączyłem vertexy szyi głowy z ubraniem, 'zriggowałem' i próbowałem wyeksportować gotową pracę (za pomocą tego samego skryptu). Nie ma żadnych błędów (przynajmniej nic mi nie wyskakuje), jednak model po wyeksportowaniu jest taki sam jak przed pracą, tzn. głowa jest ta sama, żadnych zmian. Zresztą, przedstawię to na tym zrzucie:

72230512462960032107_thumb.jpg

 

Skin numer trzy (na prawo) to efekt końcowy, wykorzystana głowa z dwójki, a resztę cielska z jedynki. Jednak po tym jak wyeksportuję skin i spróbuję go zaimportować, pojawia mi się podstawka, czyli skin numer jeden, mimo iż żadnych błędów nie było. Dodam tylko że jestem nowym użytkownikiem Maxa, więc proszę o jasne rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności