Seraphime Napisano 25 Kwiecień 2010 Napisano 25 Kwiecień 2010 Witam, spotkałem się z takim oto problemem. Za pomocą skryptu KAMS Script otworzyłem w Maxie dwa modele z tej gry, jeden był tzw. podstawką, a z drugiego wykorzystałem tylko głowę, którą podmieniłem za tą z podstawy. Za pomocą Attach dodałem podstawę do głowy (resztę niepotrzebnego modelu usunąłem), potem przy pomocy Collapse połączyłem vertexy szyi głowy z ubraniem, 'zriggowałem' i próbowałem wyeksportować gotową pracę (za pomocą tego samego skryptu). Nie ma żadnych błędów (przynajmniej nic mi nie wyskakuje), jednak model po wyeksportowaniu jest taki sam jak przed pracą, tzn. głowa jest ta sama, żadnych zmian. Zresztą, przedstawię to na tym zrzucie: Skin numer trzy (na prawo) to efekt końcowy, wykorzystana głowa z dwójki, a resztę cielska z jedynki. Jednak po tym jak wyeksportuję skin i spróbuję go zaimportować, pojawia mi się podstawka, czyli skin numer jeden, mimo iż żadnych błędów nie było. Dodam tylko że jestem nowym użytkownikiem Maxa, więc proszę o jasne rady.
AdiJager Napisano 25 Kwiecień 2010 Napisano 25 Kwiecień 2010 Nie znam się na modowaniu gry, ale przychodzą mi do głowy dwie możliwości: 1. Sprawdź nazwy modeli czy się nie powtarzają - możliwe, że nazwa/numeracja jest jakoś związana z skryptem. 2. Zostaw w scenie tylko zmodyfikowaną wersję postaci
Rekomendowane odpowiedzi