Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzieki za mily odzew, wrzucilem do pierwszego postu jeszcze jeden raczej ostatni render - ujecie z tyłu. Na bazie tego renderu postanowilem pokazac kolejne czynnosci podczas postprodukcji. Mysle, ze sam obrazek zastapi obszerny opis, jednak jesli ktos mialby jakies pytania - pytac smialo. Moze jescze cos o oswietleniu. Jak wspominalem wyjsciowa scena byla ta z evo, jednak wszystko praktycznie uleglo zmianom. Tym razem postawilem na Hdri +vray sun, dla uzyskania wyrazistych cieni. Jednak poczatkowe proby dawali bardzo mocne przepalenia, wiec konieczne bylo wywazenie intensywnosci samego swiatla jak i mapy hdri plus do tego zabawa z Collor mappingien ustawionym na Reinhard, gdzie mozna bylo kontrolowac jako takie przepalenia:)

Wszystko w tle bylo modelowane, nie zastapilem tego zdjeciami, poniewaz moze i w stillach byloby to wystarzcające rozwiązanie, jednak w animacji niekoniecznie (Dzwig mozna fajnie szybko zanimowac i juz wrazenie odbioru bedzie ciekawsze:)

Tutaj jeszcze pare screenów z viewporta:

cranef.jpg

hangare.jpg

vettascreen.jpg

 

No i krótki making of:

http://img532.imageshack.us/img532/8766/corvettemakingof.jpg

  • Confused 1
  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

john - papier scierny 2000 na mokro i lakier lustro. wprawny lakiernik tez jak ma dobra dysze jest wstanie prawie lustro pomalowac. wiadomo ze z fabryki wyjezdza baranek, choc nie wiem jak to jest w przypadku aut z wyzszej pulki z najdrozszym lakierem :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności