graphic Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 (edytowane) Witajcie. Zakończyłem prace nad tym modelem. W głowie już mam kolejny i żeby nie wypadło mi to z głowy wrzucam ten jako finał. 9129 tri 2 x tex 1024 x 1024 diff/normal/spec Wrzuciłem do UDK ale mam problemy z karta graficzna i budowa świateł to masakra. Tex: Dzięki za uwagę! Edytowane 27 Czerwiec 2010 przez graphic Koniec prac nad modelem
PIraT Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 Straszne marnotrawstwo tri :P Pokaż jak zoptymalizujesz, bo na razie to dużo jeszcze da się odzyskać :P
Manver Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 O wiele mniej trójkątów mógłby mieć ten model, no ale optymalizuj. Ciekawy jestem tex. ;)
Kruku Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 JW ;p pomijając szczegóły optymalizacji, jak skończysz sam model to powiedz XD. Jedynie co do samego kształtu to te opony trochę toporne i brzegi w większej części modelu takie ostre że się można zaciąć XD.
graphic Napisano 16 Maj 2010 Autor Napisano 16 Maj 2010 Kruku z tego co widziałem na fotkach to pojazd ten jest taki ociosany , budowany z pojedynczych płyt stali, co wpływało na szybkość produkcji. Tu replika
ultrakaka Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 Sam kształt okej, tylko rzeczywiście z trisami poszalałeś :), czekam na textury.
graphic Napisano 16 Maj 2010 Autor Napisano 16 Maj 2010 Mały update. 8773 tris. Na drugim jest więcej bo koła mi się zdublowały.
graphic Napisano 25 Czerwiec 2010 Autor Napisano 25 Czerwiec 2010 Mały update. Texy już prawie gotowe. Teraz czyszczenie normala i wrzucam do UDK.
graphic Napisano 25 Czerwiec 2010 Autor Napisano 25 Czerwiec 2010 Aha zoptymalizowałem do 9k tri, więcej myślę, że nie ma sensu.
Lauke1985 Napisano 25 Czerwiec 2010 Napisano 25 Czerwiec 2010 Przesadzacie z tą optymalizacją tri teraz są takie silniki graficzne i sprzet ze bez problemu pociagnie 10000000 tri na ekranie, tu sie chyba tylko wypowiadają graficy którzy nie widzieli na własne oczy jak działa np unreal engine 3 pociągnoł by 1000 takich pojazdów z wiekszą siatką. A co do modelu to ładnie wygląda fajna teksturka :)
Lauke1985 Napisano 25 Czerwiec 2010 Napisano 25 Czerwiec 2010 Aha zoptymalizowałem do 9k tri, więcej myślę, że nie ma sensu. mogłes zostawić nawet ogre by sobie dał rade z tym bez problemu, robilismy z sąsiadem mape do gry wyscigowej drzewa tam byly normalnie nie na warstwach takie standardowe z maxa 9 dużo tri sąsiad jest programistą wyswietlil to w ogre i było dużo fps nie na najlepszym sprzęcie. Szkoda że nie mam scrennów bo bym wam pokazał ile było fps, więc głupotą jest dla mnie optymalizować do bólu
ultrakaka Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 Bardzo ładne texty! A co tych 100000000000 trisów - można było zoptymalizować bo akurat część nie była potrzebna/nieproporcjonalna dl amałego i dużego detalu - poprostu model wygląda bardziej pro. Wiadomo że zwykłego planea można podzileić na 8 quadów i nie zrobi to różnicy większej dla silników i sprzętu... ale jaki w tym sens. Pracka wysoki poziom!
Kruku Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 Textura mnie ogólnie przekonuje, bardzo ładna ;). No i nie mylmy optymalizacji z ilością detalu :] btw mało który engine ma chyba problem z wyświetlaniem samej geometrii? to jest chyba problem sprzętowy??
Plugawiciel Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 wszytko spoko , tylko tego speca wogule nie widac :/
_michal Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Przydałaby się normalmapa która by zasymulowała lekki bevel na krawędziach. Pojazd jest kanciasty, ale w realu nie ma tak idealnych krawędzi :) Poza tym, fajny. Co do materiału, brakuje mu takiej 'metaliczności', wygląda trochę papierowo. W UDK przekonwertuj wszystko do dynamicznych meshy, wstaw dominant directional i słaby skylight, będzie wyglądać lepiej :)
graphic Napisano 28 Czerwiec 2010 Autor Napisano 28 Czerwiec 2010 Dzięki za pozytywne słowa. _michal - Siły już nie mam na materiały w tym modelu. W scenie mam właśnie dominant i sky. Speca dałem słabego bo wyszedłem z założenia że jak jest upaprany pyłem piaskowym to się nie świeci. Następny model będzie już na fronta;]. Przy tym troszkę eksperymentowałem i już mnie wkurza;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się