Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Leichter Panzerspähwagen Sdkfz 222 - FINAŁ


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witajcie. Zakończyłem prace nad tym modelem. W głowie już mam kolejny i żeby nie wypadło mi to z głowy wrzucam ten jako finał.

 

9129 tri

2 x tex 1024 x 1024 diff/normal/spec

Wrzuciłem do UDK ale mam problemy z karta graficzna i budowa świateł to masakra.

 

 

 

sdkfz4.jpg

 

sdkfz2.jpg

 

sdkfz3.jpg

 

sdkfz1.jpg

 

 

Tex:

 

sdkfz222korpustex.jpg

 

sdkfz222wiezatex.jpg

 

Dzięki za uwagę!

Edytowane przez graphic
Koniec prac nad modelem
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JW ;p pomijając szczegóły optymalizacji, jak skończysz sam model to powiedz XD. Jedynie co do samego kształtu to te opony trochę toporne i brzegi w większej części modelu takie ostre że się można zaciąć XD.

Napisano

Kruku z tego co widziałem na fotkach to pojazd ten jest taki ociosany , budowany z pojedynczych płyt stali, co wpływało na szybkość produkcji.

 

Tu replika

Napisano

Przesadzacie z tą optymalizacją tri teraz są takie silniki graficzne i sprzet ze bez problemu pociagnie 10000000 tri na ekranie, tu sie chyba tylko wypowiadają graficy którzy nie widzieli na własne oczy jak działa np unreal engine 3 pociągnoł by 1000 takich pojazdów z wiekszą siatką. A co do modelu to ładnie wygląda fajna teksturka :)

Napisano
Aha zoptymalizowałem do 9k tri, więcej myślę, że nie ma sensu.
mogłes zostawić nawet ogre by sobie dał rade z tym bez problemu, robilismy z sąsiadem mape do gry wyscigowej drzewa tam byly normalnie nie na warstwach takie standardowe z maxa 9 dużo tri sąsiad jest programistą wyswietlil to w ogre i było dużo fps nie na najlepszym sprzęcie. Szkoda że nie mam scrennów bo bym wam pokazał ile było fps, więc głupotą jest dla mnie optymalizować do bólu
Napisano

Bardzo ładne texty! A co tych 100000000000 trisów - można było zoptymalizować bo akurat część nie była potrzebna/nieproporcjonalna dl amałego i dużego detalu - poprostu model wygląda bardziej pro. Wiadomo że zwykłego planea można podzileić na 8 quadów i nie zrobi to różnicy większej dla silników i sprzętu... ale jaki w tym sens. Pracka wysoki poziom!

Napisano

Textura mnie ogólnie przekonuje, bardzo ładna ;).

No i nie mylmy optymalizacji z ilością detalu :] btw mało który engine ma chyba problem z wyświetlaniem samej geometrii? to jest chyba problem sprzętowy??

Napisano

Przydałaby się normalmapa która by zasymulowała lekki bevel na krawędziach. Pojazd jest kanciasty, ale w realu nie ma tak idealnych krawędzi :)

 

Poza tym, fajny. Co do materiału, brakuje mu takiej 'metaliczności', wygląda trochę papierowo.

 

W UDK przekonwertuj wszystko do dynamicznych meshy, wstaw dominant directional i słaby skylight, będzie wyglądać lepiej :)

Napisano

Dzięki za pozytywne słowa.

 

_michal - Siły już nie mam na materiały w tym modelu. W scenie mam właśnie dominant i sky. Speca dałem słabego bo wyszedłem z założenia że jak jest upaprany pyłem piaskowym to się nie świeci. Następny model będzie już na fronta;]. Przy tym troszkę eksperymentowałem i już mnie wkurza;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności