DonJakub Napisano 25 Maj 2010 Share Napisano 25 Maj 2010 Douglas SBD Dauntless (ang. nieustraszony) - bombowiec zwiadowczy i pokładowy bombowiec nurkujący z okresu II wojny światowej. Model wykonany pod animacje i portfolio. Textury - color, specular, normal - 2048x2048 http://img443.imageshack.us/img443/7983/texturao.jpg Czy jest ktoś chętny by przyjąć mnie na staż do pracy ok 3tyg. potrzebuję na studia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 25 Maj 2010 Share Napisano 25 Maj 2010 Na mój gust za bardzo się błyszczy, ma za głębokie podziały blach i masz błędy w cieniowaniu przy lukach podwozia. Przydałoby się też popracować nad cylindrami silnika, to miejsce przeważnie jest zachlapane przez jakieś smary i inne oleje, u Ciebie są czyste i za bardzo kontrastują spod osłony silnika. Masz też zmirrorowaną siódemkę na stateczniku. Geometrii też jest trochę niepotrzebnej, zwłaszcza na stateczniku pionowym i sterze kierunku. Za to malowanie od spodu mi się bardzo podoba, zdecydowanie lepsze niż niebieskie camo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wjaworski Napisano 26 Maj 2010 Share Napisano 26 Maj 2010 Model także mi się podoba. Sprawdź jednak i popraw tekstury barw: nigdzie w US Navy gwiazda nie była malowana na stateczniku pionowym! O odwróconej siódemce pisał juz _michal. Aha, o ile się nie mylę, to golenie, piasty i wnętrza komór podwozia były białe. Sugerowałbym znaleźć w necie na stronach modelarzy jakieś porządne schematy malowania... Otwory w klapach były "na wylot" - może by je uzyskać za pomocą tekstury kanału alfa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 27 Maj 2010 Share Napisano 27 Maj 2010 wszytko przyzwoicie , ale co mi bijepo oczach to biedna textura na karabinach z tylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 27 Maj 2010 Autor Share Napisano 27 Maj 2010 _michal - blach raczej się błyszczy więc specjalnie tak zrobiłem. Błędy w cieniowaniu powstały dopiero przy zastosowaniu auto smootha i niestety nie wiem czemu. 7 - tak to postaram się poprawić. Reszta to myślę, że kwestia drobnych poprawek lub indywidualnego gustu :) wjaworski - gwiazde celowo dałem na stateczniku mimo, że tam jej nie powinno być. Plugawiciel - takk nie wypaliłem tam normal mapy a textura nieco zbladła pod inną warstwą struktury blachy. Dzięki za komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wjaworski Napisano 28 Maj 2010 Share Napisano 28 Maj 2010 Jeżeli taki był zamiar z tą gwiazdą na stateczniku, to nie ma sprawy :). A jeszcze tylko z prostej ciekawości pytanie: umieściłeś ją tam bo - hmmm - tak ładniej wygląda niż na kadłubie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się