kaa Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 no no... nogi to ma ta maszynka ładne... :D szczególnie bogactwo detali robi na mnie wrażenie.
Gacu666 Napisano 30 Maj 2004 Autor Napisano 30 Maj 2004 Allucard... Mech Warrior to jest taka seria gier na PC wzorująca się na systemie RPG Battlemech tym się wzoruje. Wojownik lekki to nie jest, jakies 15-20 ton uzbrojenia więc w sumie daje to jakies 80 ton sam Mech, 14 metrów wysokości :), czołg na nogach osiagający prędkość maksymalną 70 km/h :). Dzięki za komentarze:)
Allucard Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Acha Dzieki za wyjaśnienie No to z tej perspektywy patrząc na mecha to jest fajniutki :). Wręcz super. [Propozycja] mógłbyć dać jeszcze na samym dole [pod kokpitem] Takie działko Obrotowe jak W Apachu ale to tylko moja sugestia :)
Gacu666 Napisano 31 Maj 2004 Autor Napisano 31 Maj 2004 Ehehehe tam nie widac z tego ujęcia ale na poprzednich juz tak. Są dwa działka laserowe ze zmienną żyroskopową (tzn mogą się obracać pod pewnym kątem). Ma też dwa duże lasery (tylko zapominam nazw) na ramionach oraz ciut ponizej 2 karabiny maszynowe. Do tego po jednym LRMie (rakiety) na górze korpusu. Arsenał wystarczający aby powalić fortece hehehe :].
kaa Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 ja mam takie pytanko jedno, gdyż sam myślałem o zrobieniu mecha kiedyś, ale skończyło się na pracy koncepcyjnej jedynie... otóż w mechu najbardziej rzucającym się w oczy elementem są nogi... mech w ruchu to dopiero widok. no i tu mam problem, bo nie wiem jak się do tego zabrać: jakiś szkielet (bones) czy coś? jak zrobić, żeby siłowniki pracowały (żeby tłok wsuwał się i wysuwał wraz ze zginaniem i prostowaniem nogi)? nie mam niestety zbyt wielkiego pojęcie o animowaniu postaci (i animowaniu w ogóle)... byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki.
Gacu666 Napisano 3 Czerwiec 2004 Autor Napisano 3 Czerwiec 2004 Kaa, wiesz, ze ja sam nie wiem :) ? Jeszcze sie animowaniem nie zajmowałem, a ten mech nie jest skończony, ale myślę, ze siłowniki same będą się poruszały jak utwierdzę poszczególne części tak by sie nie ruszały a inne by były swobodne, jednak myślę, ze bez Reactora to tu się nie obejdzie, a w tym to ja zupełnie nie mam pojęcia:| Jak wpadne na pomysł to napisze co i jak :D
Chalek Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 Nie jestem specem od animacji, ale do takich rzeczy chyba nadaje sie IK?
Gacu666 Napisano 3 Czerwiec 2004 Autor Napisano 3 Czerwiec 2004 Możliwe :D, ja jak narazie desperacko szukam weny oraz ochoty na robienie tekstury, bo zupełnie na to pomysłu nie mam ani tym bardziej wprawy:|. Potem jak juz sie tym zajme to zobaczymy co sie da zrobic z animowaniem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się