Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Napisalem, że vertexy maja rozmiar 2 czy najmniejszy jaki moze byc jednak nie wyświetlają sie prawidłowo. Ma ktos jakies inne propozycje jak rozwiązać ten problem ?

Gość fishinthewater
Napisano

odpal maxa i skasuj plik 3dsmax.ini z katalogu \Autodesk\3ds Max...

potem reset maxa

powinno pomóc.

Napisano

Odhacz show vertices as dots,powinny zostać malutkie punkciki.Jeśli masz direct 10 ustawiony w opcjach to będą problemy,max nie wspiera directa 10,przełącz na 9 i wszystko powinno działać jak należy.

 

Pozdro:)

Napisano

Nie mam pliczku 3dsmax.ini nie wiedziec czemu. A co do direct x'a to po zmianie na 9 moje bluerpinty nie nadają sie do prracy - są poszarpane i nie da sie z tym nic zrobić. Zadna zmiana wielkosci ani dopasowanie w opcjach maxa nie dziala.

Napisano

Jak chcesz jechać na dx 10 to spodziewaj sie takich niespodzianek jak te vertexy,wyświetlanie trójkątów zamiast polygonów itp.U mnie na dx9 blueprinty wyświetla dobrze,albo coś żle ustawiłeś albo masz jakieś problemy np. ze sterownikami.3dsmax.ini poszukaj w katalogu użytkownicy/nazwa użyt./appdata/local/autodesk/....,przynajmniej w vista,w 7 pewnie podobnie.

 

Pozdro:)

Gość fishinthewater
Napisano

3dsmax.ini u mnie w robocie na xp'eku pojawia się dopiero jak uruchomię maxa. tyle ze to max 2009.

A na chacie na viscie i maxie 2010 faktycznie nie ma tego pliku.

Samo usuniecie 3dsmax.ini spowoduje ze po restarcie wszytkie ustawienia powinny się zresetować.

W kazdym razie po przeczytaniu postow mafidy wydaje mi sie ze on ma racje...bardziej chodzi tu o tego direct'xa i stery do grafy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności