Skocz do zawartości

duze vertexy


g0me2z

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość fishinthewater

odpal maxa i skasuj plik 3dsmax.ini z katalogu \Autodesk\3ds Max...

potem reset maxa

powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odhacz show vertices as dots,powinny zostać malutkie punkciki.Jeśli masz direct 10 ustawiony w opcjach to będą problemy,max nie wspiera directa 10,przełącz na 9 i wszystko powinno działać jak należy.

 

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pliczku 3dsmax.ini nie wiedziec czemu. A co do direct x'a to po zmianie na 9 moje bluerpinty nie nadają sie do prracy - są poszarpane i nie da sie z tym nic zrobić. Zadna zmiana wielkosci ani dopasowanie w opcjach maxa nie dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz jechać na dx 10 to spodziewaj sie takich niespodzianek jak te vertexy,wyświetlanie trójkątów zamiast polygonów itp.U mnie na dx9 blueprinty wyświetla dobrze,albo coś żle ustawiłeś albo masz jakieś problemy np. ze sterownikami.3dsmax.ini poszukaj w katalogu użytkownicy/nazwa użyt./appdata/local/autodesk/....,przynajmniej w vista,w 7 pewnie podobnie.

 

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

3dsmax.ini u mnie w robocie na xp'eku pojawia się dopiero jak uruchomię maxa. tyle ze to max 2009.

A na chacie na viscie i maxie 2010 faktycznie nie ma tego pliku.

Samo usuniecie 3dsmax.ini spowoduje ze po restarcie wszytkie ustawienia powinny się zresetować.

W kazdym razie po przeczytaniu postow mafidy wydaje mi sie ze on ma racje...bardziej chodzi tu o tego direct'xa i stery do grafy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności