Napisano 10 Maj 200420 l YO! ludzie jak zrobic idealnie ruchomą wode? np jeziorko chodzi mi o texturowanie i animacje powieżchni wody HIFE!!!
Napisano 24 Maj 200420 l bez pluginow to raczej ciezko, polecam przy uzuciu \"noise\" dla animacji siatki, a material tak samo, czyli noise (i ty najwaznieszy jest dobor kolorów. Tutoriale masz oczywiscie pod nosem = na najlepszej stronie o 3D :) przejrzyj to: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs41/morze.htm http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs17/indexpl.html http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs2/water_tut1.html http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs3/tut-cave.html http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs23/woda.htm
Napisano 26 Maj 200420 l Autor YO! DZIEKI ale te tutki są kiepskie ( bez urazy) chodiło ni raczej o coś bardzie profes. np http://www.xenomorphic.co.uk/doc_seamotion.htm z wodą sobie poradziłem ale mam problem z brzegiem . Jak zrobić aby woda o brzeg uderzała ??
Napisano 26 Maj 200420 l reactorem? jest coś takiego jak Reactor Water jest nawet tutek do tego w plikach maxa 5.
Napisano 26 Maj 200420 l mowilem ze bez plugow to ciezko. Najlepszym do teogo programem( pluginem) jest RealFlow http://www.nextlimit.com Mozesz sie tez pobawic cząsteczkami, np. metaball
Napisano 28 Maj 200420 l Autor YO! mam ten plugin ale jeszcze zbytnio go nie kumam może mała pomoc? 8-)
Napisano 28 Maj 200420 l pomoc jest na stronie prducenta którą ci podalem http://www.nextlimit.com . Jest tam mnóstwo tutoriali a także videotutoriali !!!
Napisano 28 Maj 200420 l Z tego co pamiętam to raczej RealWave jest od symulowania powierzchni wody... RealFlow jest do \"bawienia\" się wodą (wylewanie, przelewanie, ozpryski itp.) Oba \"Real\'e\" znam, ale dość słabo, więc moge się mylić. Pozdr
Napisano 2 Czerwiec 200420 l ja te zastanawiam sie jak by tu zrobic wodę w reaktorze.może by ktoś podpowiedział gdzie tutorialka można przeczytać do tego. Czy ktoś oglądał \"CAST AWAY\"? Tam wysokie Fale były zrobione całkowicie cyfrowo. Realwave się nadaje do generowania fal oraz rozprysków particle gdy fale oderzają o wygenerowany brzeg-przeszkodę.REalflow znakomicie uzupełnia realwave w generowaniu różnego rodzaju reakcji z przedmiotami. Jednak wydaje mi się że trzeba by było zrobić 1 falę lub kilka w maxie stosując zwykły morphing.Zrobić kilkanaście pozycji powstającej fali.Potem na to dodawać i miksować różnego rodzaju particle rozpryskowe przy zanikaniu fali. Innego wyjścia ni widzę.Chybaże ktoś ma jakieś pomysły. Tutaj jest opis efektów z filmu \"CAST AWAY\".Włączyłem ten film po przeczytaniu tej stronki...i na serio fale wygenerowane na kompie są nie do rozpoznania!!!! http://www.film.org.pl/fx/index.php?link=analizy&sub=castawaymenu&more=castawaye
Napisano 2 Czerwiec 200420 l SeaScape - http://www.3dlinks.com/shop/ProductDescription.cfm?id=52 Digital Nature Tools (DNT) - http://www.pluginz.com/product/10322?type=2&genre=1&category=40&subcategory=48&sessionhash=63ea8572fe27de99b2a5da33d00d59a3 Real Wave - http://www.nextlimit.com/
Napisano 3 Czerwiec 200420 l Ale ten drugi link to tyczy się pluga który jest tylko chyba pod maya...ile to moze miec mb?
Napisano 3 Czerwiec 200420 l Autor DREAM SCAPE 2 jest niezły do takich bajerów bawiłem sie demówką niesamowite cuda mozna zrobić !!! polecam !!!
Napisano 16 Czerwiec 200420 l Hmmm... No nie wiem czy w DreamScape można ładny brzeg łatwo zrobić. RealFlow zabija (też jeśli chodzi o wymagania sprzętowe....)
Napisano 2 Sierpień 200420 l Moze ktos ma link gdzie mogbym sciagnac Dreamscape do maxa 6 oraz RealFlow?
Napisano 3 Sierpień 200420 l Autor wersje demo są ogólnie dostępne nie wiem w czym problem http://www.google.pl
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto