Mr_SAN Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 (edytowane) Witam wszystkich. Wrzucam tutaj chyba jedną z najpoważniejszych scen jaką udało mi się wykonać. Jest to bliżej nieokreślony, stary, opuszczony pokój kontroli powiedzmy jakiejś fabryki. Pomieszczenie ów znajduje się na pewnej wysokości. Starałem się położyć duży nacisk na detale. W planach miałem także wyrenderowanie zbliżeń na smaczki - ale komp nie wydolił więc póki co jest jedno główne ujęcie całości. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. A tutaj taki mały freestyle z puszek, które wykonałem na potrzeby Control Rooma: Edytowane 3 Czerwiec 2010 przez Mr_SAN 1
dac77 Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 Widzę niekonsekwencję w oświtleniu. Światło słoneczne wpada przez okno ale większa część miasta jest w cieniu. Może chmura akurat tam zasłania. Przydałaby się głębia ostrości i jakiś efekt typu glow, bloom w postprodukcji.
Neb Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 bardzo klimatyczne, stalkerowo-falloutowe klimaty. Mi się podoba. Faktycznie ekspozycja tego co widać za oknem nieco za niska.
Mr_SAN Napisano 4 Czerwiec 2010 Autor Napisano 4 Czerwiec 2010 Dziękuję za uwagi, na pewno wezmę je pod uwagę w następnej pracy (chociaż kto wie - może jeszcze w tej wprowadzę poprawki). dac77 - Jeśli chodzi o DOF-a to nie bardzo wiem na czym miał by się skupić tudzież co rozmyć przy takim ogólnym kadrze (no może trochę to co znajduje się a oknem). Bloom, czy też Glowa - także próbowałem, ale wyglądało paskudnie i psuło klimat. Wydaje mi się ze wszelakie Glowy idealnie nadają się do estetycznych wizek co by podkreślić piękno aczkolwiek dużo ludzi i tak nie lubi tego efektu.
Rekomendowane odpowiedzi