Napisano 4 Czerwiec 201014 l Witam:) Nie jestem specem od aut!;) Ale czułem, że muszę tę lekcję odrobić. Stara wersja Audi A3 niepoprawnie zaparkowana na ulicy Ślusarskiej w Poznaniu;););) SOFt: 3dsmax, Photoshop, background - Praktica DCZ 21.1.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Źle nie jest ale: model troche niedomaga, lakier wygląda jak by nie miał falloffa, sidewall nie powinien być biały, render trochę za ciemny w porównaniu do foty.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Dziwi mnie odbicie w prawym dolnym rogu przedniej szyby. To chyba lusterko. Ale ogólnie mi się podoba tylko materiał opon za mało wyrazisty dla mnie.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Według mnie pierwsze co rzuca się w oczy to dziwne odbicia na lakierze oraz render samochodu jest za "czysty" w porównaniu do otoczenia. Poza tym jest całkiem ok.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Mnie sie rzuca przede wszystkim to ze jest waska uliczka, a samochod stoi krzywo zaparkowany xD A tak na powaznie to odbicia masz zdecydowanie za mocne i za ostre, a to ze jest czysty to akurat tym bym sie nie przejmowal bo mogl dopiero ze salonu przyjechac :) szkoda ze dales czarno biale rendery ja bym go widzial w calosci w kolorze :P
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor Panowie przekonaliście mnie, zaparkuję to auto w "dozwolonym miejscu" i popracuję nad lakierem;) A wersja może być b&w and color as u wish;) pozdro!:)
Napisano 5 Czerwiec 201014 l za ostre odbicia. w czarnobialej wersji wyglada jak wóz szejków (caly chromowany) :D
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor Panowie - po pifku dla każdego! Mapa faloff działa cuda:) Tak dla lakieru jak i chromufffffffff;) Ale widzę, że tu nie tylko chodzi o toooo... masakra. To nie jest HDR ka, zwyczajne foto zrobione cyfrówką marki Praktica;) Jak chcesz, mogę Ci wysłać na maila. Zaparkuję to auto w dozwolonym miejscu,ale jeszcze kilka elementów poprawię;) pozdro
Napisano 5 Czerwiec 201014 l no rzeczywiscie jest zdecydowanie lepiej, tylko ze coś złego porobiło się z cieniami pod samochodem, ogólnie samochod jest troche za ciemny w porownaniu z tłem. Opony masz czarne i szare, chyba nie tak miało być ;) pozdro
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor ZÓłwik spokojnie, dajcie mi pokombinować, widzę, jak wpływa na render wyłączenie final gather.... hehe;) p.s. Fajne jest to żółte jabłko;) Edytowane 5 Czerwiec 201014 l przez astrologos
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor Nie wiem, jak wygląda procedura przeniesienia do WIPa, jeśli to mozliwe, to proszę. pozdro!
Napisano 5 Czerwiec 201014 l No z kolorkami duzo lepiej, przenos do wipa i kombinuj, kombinuj :) PS: edytujesz pierwszy post w watku i tam masz opcje przenies ;) powodzenia
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Ogólnie fajnie ale praca do wip na bank :) render jak te dbicia zniwelujesz tak ostre będzie fajnie ten kolejny juz był o wiele lepszy tylko ziarno zlikwiduj wlasnie :) sam model widac ze krzywy ale tego pewnie ci sie nie chce poprawiac czesc krzywizn powstaje moze z tego odbicia silnego ale czesc pewnie nie to tu gdzies blacha odstaje z tylu jest krzywo nad nadkolem i takie tam pierdoly ale to bys musial w clayu render walnac zeby powiedziec dokladnie jesli chce ci sie z samym modelem bawic jeszcze :)
Napisano 6 Czerwiec 201014 l Autor Nie jest tak źle;) Wrzucam, jako gotowe. Dzięki za zwrócenie uwagi na falloffa:):):):) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=931154#post931154 pozdrawiam:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto