Gość szarak3d Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 (edytowane) %20%20Uploaded%20with%20"] Uploaded with [/url]ImageShack.us witam wziolem sie za modelowanie bmw e46 kombi moze temat nie najorginalniejszy ale jako wlasciciel owego autka zawsze chcialem je wymodelowac i moze jakas mala animacje sklecic wiec wziolem sie i narazie tak to wyglada. czekam na komentarze i uwagi Edytowane 24 Czerwiec 2010 przez szarak3d
illusion Napisano 6 Czerwiec 2010 Napisano 6 Czerwiec 2010 Jak na razie wygląda bardzo ładnie. Możesz pokazać jak rozkładałeś siatkę? Jedyne co mnie zastanawia, to spasowanie nerek na masce ale jako właściciel pewnie masz lepsze rozeznanie czy tak powinno to wyglądać. Pzdr.
Pawel Lipka Napisano 7 Czerwiec 2010 Napisano 7 Czerwiec 2010 Jak dotad jest rewelka. Wrzucaj szybko nowe updaty! Jak masz takie auto to pewnie z wyjatkowa dbaloscia bedziesz robil. Good luck!
Gość szarak3d Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 troszke podciagnolem gdzieniegdzie. co do za ostrych kątów troszke zmienilem jednak niewiele bo sadze ze sa i tak o wiele ostrzejsze niz jak widac na fotce Thundera na mojej wyglada inaczej wydaje mi sie ze to kwestia zalamania odbitego obiektu jako ze na fotce Thundera odbija sie niebo które jest jednolite wiec niewidac zabardzo kąta. jeszcze jedna kwestia a w somie dwie pierwsza jak zrobic by bylo widac miniaturke na glownej stronie z watkami a droga jako ze w materialach i texturowaniu specjalista nie jestem macie moze linka do jakiegos tutka i textury na napisy na oponie? pozdrawiam i dziekuje za komentaze i uwagi na weckend postaram sie cos wiecej wydlubac bo w tygodniu to z czasem kiepsko:)
sunlifter Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Bardzo fajny model, ale wydaje mi się że przód jest troszkę zbyt spłaszczony, tzn. maska ma za ostry kąt z przodu. I coś mi nie pasuje między wlotami powietrza do chłodnicy, ale nie wiem czy to nie jest tylko odbicie przypadkiem?
Tweester Napisano 9 Czerwiec 2010 Napisano 9 Czerwiec 2010 Bardzo dobrze się zapowiada. Trzymaj się dalej szczegółów a na pewno wyjdzie porządna praca. :)
k_gabra Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 Przepis na opony... na material ci nie poradze, ale napisy mniej wiecej okresle jak zrobic... Zarejestruj sie na cg.cars tutaj masz sidewalle (http://forum.cg-cars.com/gallery/browseimages.php?c=29) sciagnij ktory ci sie podoba... (unwarpa chyba kumasz) 1. Na swoja opone narzuc Unwarp (chyba) map 2. Zaznacz boczna czesc opony zeby tylko na nie dzialal unwarp - czyli tam gdzie maja byc napisy (i tutaj sposob moj najlepszy, wg mnie...) 3. wrzuc mapke swojego sidewalla w diffuse, zaznacz zeby byla widoczna podczas modelowania i zeskaluj ja (w diffusse lub unwarpie) tak zeby ladnie calosc jej byla widoczna na bocznej czesci opony 4. jezeli juz to zrobiles to prawym na slot diffuse i wytnij, wklej go do slotu displace(-ment?) i ustaw jego wielkosc na odpowiednia, zalezy jakiej skali robisz auto, ale mysle ze wiecej niz 5 bedzie juz za duzo... 5. no i ustawiasz sobie material polysk, kolor itp w slotach innych, mozesz dac tez na cala oponke delikatnego bympa zeby opona byla ciut chropowata nie powiem ci teraz, ale musisz zobaczyc jaki kolor displace tloczy (wciska?) i zmienic moze kolor w sidewallu zeby efekt byl fajny metoda do vray'a, mysle ze dasz sobie rade... pozdro
Orangegraphics Napisano 10 Czerwiec 2010 Napisano 10 Czerwiec 2010 musisz popracować nad światłami reflektorów. twoje są jakiś za ostre, wyglądają bardziej jak z 7er e39 niż z e46 przed liftem cała maska też za bardzo ostra, bardziej obła jest z profilu
Gość szarak3d Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 zaduzo zem nie wydlobal ale zawsze do przodu:) mam nadzieje ze kształt maski i reflektorów wkoncu zblizony do orginału bo od tego ciaglego patrzenia to sam juz niewiem, jakby jeszcze nie teges to piszcie k_gabra dzieki za rady przydalo sie chociaz jak wkleilem mapke do displacement to zaczelo strasznie dlugo mielic i dziwne rzeczy wychodzily na renderze :) moze przez to ze w mentalu a nie v-ray? wiec zrobilem w bump i chyba niewyglada to najgozej ale jak juz pisalem to z materialow noga wiec wszelkie rady mile widziane pozdrawiam
oley Napisano 20 Czerwiec 2010 Napisano 20 Czerwiec 2010 Praca super No to mnie chyba zmotywowałeś ;) tez posiadam e46 i od dawna noszę się z zamiarem zrobienia takiego modelu. Jak tylko skończę lotusa to zacznę to dłubać Co do twojej pracy to przyczepie się do tarcz hamulcowych nie wiem jak u ciebie ale moje są porysowane a twoje jak lustro wyglądają. Wiem, że to kwestia materiałów których się jeszcze uczysz ale od razu mi się to rzuciło w oczy.
Gość szarak3d Napisano 24 Czerwiec 2010 Napisano 24 Czerwiec 2010 nastepny update co do materialow to narazie prawie wszystko z gotowcow na koncu postaram sie nad nimi popracowac pozdrawiam i czekam na opinie i uwagi a i jeszcze raz chcial bym zapytac jak zrobic zeby bylo widac miniaturke przy watku w wip
FF Napisano 24 Czerwiec 2010 Napisano 24 Czerwiec 2010 Trochę za obłe krawędzie, dodaj tam jakiegoś loopa. A co do miniaturki to musisz dodać załącznik w pierwszym poście.
cortes Napisano 26 Czerwiec 2010 Napisano 26 Czerwiec 2010 maska chyba innaczej się kończy, w modelach po faceliftingu, i wlot na masce robi jakies dziwne odbłyski, od prawej strony na renderze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się