Jump to content

sunlifter

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About sunlifter

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Łódź
  1. http://www.chromeexperiments.com/webgl http://en.wikipedia.org/wiki/WebGL
  2. Nie specjalnie widzę tutaj 3dsa. Gdzie dokładnie jest on wykorzystywany? Osobiście uważam że 3ds max do web designu się nie nadaje- bardzo mała kontrola nad typografią, pliki są ciężkie i w ogóle to takie prawdzie 3d w webdesignie jeszcze długo nie wyląduje. Ale co innego jeżeli mówimy o jakimś portfolio czy innym popisowym numerze. Wtedy z WebGL (OpenGL ES dla HTML5) można zaimportować pliki .obj, zupełnie jak w grach 3d na nowe telefony czy komputery.
  3. Gdyby miało bardziej działać niż wyglądać to bym autoCADa odpalił a nie 3dsa.
  4. Jest to projekt myszy komputerowej. Póki co bardziej concept niż prawdziwy projekt. W każdym razie jest to wczesny render wglądowy.
  5. Podrzucam dwa kolejne widoczki. Proszę o opinie, komentarze. :)
  6. Może nie w poziomie, ale w pionie napewno by się przydało je powiększyć :)
  7. Co to ya jasnz paske po lewej stronie nieba? Co do modelu samochodu to wydaje mi się że coś jest nie tak przy przednich słupkach- to wgłębienie przy łączeniu z maską. Pozdrawiam i czekam na postępy :)
  8. Bardzo mi się podobają te modele. Czekam na więcej szczegułów Nie sky portal tylko skylight portal :P http://vray.us/vray_documentation/VRayLight_parameters.shtml
  9. Niesamowicie mi się to podoba. Ale czy lusterka boczne nie są odrobinkę za małe? I co to jest na dachu?
  10. Bardzo fajny model, ale wydaje mi się że przód jest troszkę zbyt spłaszczony, tzn. maska ma za ostry kąt z przodu. I coś mi nie pasuje między wlotami powietrza do chłodnicy, ale nie wiem czy to nie jest tylko odbicie przypadkiem?
  11. Ok, tak więc popracowałem troszkę nad modelami,zrobiłem od nowa duży dach, ponieważ wcześniejszy miał za mało polygonów i wychodził kanciasto w renderach z góry. Dodałem taras, oraz światło skierowane w stronę tarasu. Poza tym zająłem się zwiększeniem realizmu- dopracowałem materiały, zmniejszyłem wysokość trawy. Zmieniłem mapę HDR nieba. Dalej mam spore problemu z materiałem szyb, męczyłem się z tym 2 godziny ale dalej nie jestem w stanie tak ustawić tego wszystkiego żeby odbicia wychodziły naturalnie, i nie przesłaniały całkowicie widoku do wnętrza pomieszczenia. Aktualnie scena to 395 512 polygonów.
  12. Witam :) Krótko o projekcie: Jest to mój pierwszy (większy niż 3 boxy) projekt w 3ds maxie. Moim celem jest stworzenie kompletnej wizualizacji domku letniskowego- wiadomo, spokój, słońce, morze. Nad samym sceną pracuję jak na razie 8 godzin i zawiera ona xxx polygonów. Rendering przeprowadzam w Vrayu 1.5 z użyciem materiałów dostępnych na stronie http://www.vray-materials.de Model samochodu zapożyczyłem od Xiz0ra Uploaded with ImageShack.us
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy