Napisano 11 Czerwiec 201014 l Witam - tym razem zapraszam na teaserek do AFTERFALL INSANITY. http://www.dashdot.pl/blog oraz na nową stronkę projektu: http://www.afterfall-universe.com pozdrawiam Edytowane 11 Czerwiec 201014 l przez Qbikster
Napisano 11 Czerwiec 201014 l o kurcze, afterfall resurrection? :) fajnie ze znowu cos sie dzieje. odnosnie strony, "order now - get some extras" jest jakos tak malo przekonywujace ;)
Napisano 12 Czerwiec 201014 l calkiem calkiem spoko :) kozystaliscie z obiektow ingejmowych ma sie rozumiec? calosc wyglada apetycznie po maxie
Napisano 12 Czerwiec 201014 l Autor jedynie model bramy na końcu był ingamowy, model husara Don Mario podesłał nam Mid Poly.
Napisano 12 Czerwiec 201014 l to powiedz cos wiecej bo sa 2 sceny bardzo fajne :) ale jedna to chyba chamskie rzutowanie kamery, a 2ga bardzo ladnie oszukuje (ta z ta karczma czy cos w tym stylu) dasz rade cos wiecej powiedziec na temat samej produkcji ? ;) bo to juz 2ga bardzo ladna rzecz od was, a siedzicie ciocho, zamiast duzo mowic mowic mowic, wydaje mi sie ze wyszlo by wam to na plus (nie chodzi o parcie na szklo bron boze), wiadomo ze firma kieruje sie swoimi prawami ;) kto modelowal pozostale elementy? kto swiecil i w czym?
Napisano 12 Czerwiec 201014 l Autor spoko na razie zapierdzielamy i nie mamy czasu zbytnio pisać i się nagłasniać, zapewne będziemy jak ruszy nowa stronka www. Postaram się przybliżyć teraz produkcję. Jak już wspomniałem dostaliśmy arty Krężela i mieliśmy zrobić z nich teaser. Zastanawialiśmy się pomiędzy stylizowaniem tego na "wycinanki" a camera mappingiem i próba zrobienia faktycznej przestrzeni. Zarobiliśmy klasyczny camera mapping, fakt - można było odwzorować wiecej detali sceny, ale znów czas nas gonił bo E3 nie dało się przesunąć:). A w między czasie robilismy animki postaci ,cutscenki i trochę artów ingame'owych. Do kazdej sceny dodawaliśmy volumetryki, particle, dymy zeby ożywić sceny. Najdłużej chyba zajęły dymy kombinowaliśmy przez chwilę z postprodukcyjnymi, ale nie sprawdziły się i zrobilismy set dymów w Fumefx. Neony, migające żarówki i glowy - After. Jesli chodzi o rendering 3D to właściwie oprócz paru sprzętowych buntów zajął szybko. Najdluzj liczył się Husar. Natomiast oswietlanie tak fajnie zrobionego modelu było bardzo przyjemne. Do renderingu użylismy Mental ray'a. Intro nie było przewidziane na początku, więc wyszlismy z inicjatywą żeby zrobić dodatkowo intro. Wyszło fajne bo nie przesadzone. A jeszcze zapomniałem o animacji gazety:) Były próby z clothem, ale się cloth nie chciał słuchać wiec pozostąło przy kościach, noisie i bendzie i ściezce. To był szybki i przyjemny etap prac. Bramę czyli logo Afterfall mieliśmy od Nicolas Games ingame'ową. Model co prawda był typowo ingame'owy bez zbevelowanych krawędzi, ale miał fajy set texturek. Oświetlenie również Mental ray. Potem muzyka Marcina Przybyłowicza + efekty Arka Reikowskiego nadały ostateczny klimat. Scenka 2 faktycznie fajnie oszukuje, ale kmiała kamerę i układ sprzyjający mapowaniu natomiast przy niektórych faktycznie trzeba by było dłużej posiedzieć żeby nie móc się do czegokolwiek przyczepić:). Staraliśmy się tuszować wszelkie rozciągnięcia mapy w postprodukcji, nie wszystko się do końca udało zatuszować. Pozdrawiam Edytowane 12 Czerwiec 201014 l przez Qbikster
Napisano 12 Czerwiec 201014 l tak czy siak mega gratulacje, jest na co popatrzec :) a mozesz zdradzic ile osob pracowalo przy tym? hehe sory ze tak o wszystko wypytuje jak bym bym szpiegiem z rozowej doliny czerwonych kapturkow ;) po prostu robicie niesamowita robote, to oczywistym jest ze pytania same przychodza do glowy :) pozdrowaski
Napisano 12 Czerwiec 201014 l Mi sie podoba:)Ciekawie sie dzieje montaz dynamika teasera bardzo fajna nie za dlugo nie za szybko niezabardzo patetycznie w sam raz. Fajna specializacja w cinematicach rzeczywiscie bedzie polski Blur;) ale lepiej DashDot niech zostanie;). Rzeczywiscie sie rzuca w oczy camera projection szczegolnie w kontrascie z modelami "przestrzennymi" oraz niedoczyszczone "alfy";) i niektore najazdy tez ujawniaja "kuchnie';). Oby wiecej!:) pzdr. Kuba
Napisano 13 Czerwiec 201014 l Grafika na stronie afterfall jest super..do momentu kiedy koleszka sie nie rusza... Dajcie mu jakąś parę jak wydycha powiertze, bo wyglada, jakby sie dusił, a nie jakby oddychał.
Napisano 13 Czerwiec 201014 l żeby nie front to bym nie wiedział ze taki temat postawiony, trailer widzialem pare dni temu juz choc byłem przekonany że wiekszość to rasowe modele , pod koniec jedynie jak jest budynek z płonącymi oknami to wiedziałem że to pół na pół malowane i moze wlasnie camera map, w każdym razie bardzo fajnie plasytcznie to wygląda, i nadal nie wiem jak to zrobiliści , sceny po husarze do momentu rozwalonego miasta, ze to tak extra wyglada, jesli to camera map i koncepty to ja ni mam zielonego pojecia jak mozna uzyskac taki efekt a juz kilka razy to lukałem hehe jeszcze raz przczytalem tą rozpiske o produkcji i take mam pytania, te sceny po husarze byly modelowane z camera map ? jesli tak to czy były dla nich przepalane textury z camera map czy jakos inaczej to bylo zrobione? sorki za naiwniackie pytania ale nie siedze w tych tematach i nie mam o tym pojęcia a zaciekawiło mnie to :) Edytowane 13 Czerwiec 201014 l przez Marioza
Napisano 13 Czerwiec 201014 l Sweet. Niewiele wiem o Afterfall, ale zakladam, ze on ma bazowac na takim postapokaliptycznym feelingu i gdy juz wyobraze sobie sama gre bazujac na tych scenografiach to jest jedna rzecz, ktora moze stanowic problem - brak spojnosci miedzy lokacjami...czuje sie, ze sa to troche inne swiaty i iluzja tego osaczenia gracza rodem z dobrych filmow moze nie powstac. Teaser jednak wyglada git i bardzo sprytnie zrobione z tego co piszesz:) Swietna robota.
Napisano 14 Czerwiec 201014 l Jak długo to robiliście, jak projekt wyglądał od strony organizacyjnej?
Napisano 14 Czerwiec 201014 l ogolnei jestem fanem camera mapingu i wszelkeigo rodzaju oszukiwania, byle bylo dobrze zrobione, tu jest to zrobione bardzo przyzwoicie, daje rade calkiem ten trailerek, nie podoba mi sie projekt tego husara, taka postac byla w grach juz miliard razy tylko bez skrzydelek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto