Napisano 16 Czerwiec 201014 l Hejka, może mnie ktoś naprowadzić na trop, co jest powodem takiego błędu podczas renderowania w batchu? / select -cl ; // Warning: (Mayatomr.Scene) : format does not support depth, using IFF instead // // Warning: (Mayatomr.Nodes) : mentalrayIblShape1: IBL ignored. File texture not found, or constant black input color. // // Warning: (Mayatomr.Nodes) : mentalrayIblShape1: IBL ignored. File texture not found, or constant black input color. // // Warning: (Mayatomr.Nodes) : mentalrayIblShape1: IBL ignored. File texture not found, or constant black input color. // // Warning: (Mayatomr.Scene) : format does not support depth, using IFF instead // // Error: (Mayatomr.Output) : while defining texture "file7:tex": failed to open texture file /dc01/storage_02/PROJECTS/A_TEST/VFX/MAYA/A_test_v01/textures/A_texture_u1_v3.tif // // Error: (Mayatomr.Output) : while defining texture "file7:tex": failed to open texture file /dc01/storage_02/PROJECTS/A_TEST/VFX/MAYA/A_test_v01/textures/A_texture_u1_v3.tif // // Error: (Mayatomr.Output) : while defining texture "file6:tex": failed to open texture file /dc01/storage_02/PROJECTS/A_TEST/VFX/MAYA/A_test_v01/textures/A_texture_u1_v-1.tif // // Error: (Mayatomr.Output) : while defining texture "file6:tex": failed to open texture file /dc01/storage_02/PROJECTS/A_TEST/VFX/MAYA/A_test_v01/textures/A_texture_u1_v-1.tif // // Error: (Mayatomr.Output) : while defining texture "file6:tex": failed to open texture file /dc01/storage_02/PROJECTS/A_TEST/VFX/MAYA/A_test_v01/textures/A_texture_u1_v-1.tif // // Error: (Mayatomr.Output) : while defining texture "file6:tex": failed to open texture file /dc01/storage_02/PROJECTS/A_TEST/VFX/MAYA/A_test_v01/textures/A_texture_u1_v-1.tif // // Error: (mental ray) : cannot create file /A/A_test_v01/textures/face_test2.iff // // Error: (mental ray) : /A/A_test_v01/textures/face_test2.iff: can't create file (No such file or directory) // select -cl ; select -r FACE_BLINN ; // Error: Select the text that you wish to save. // Pliki są fizycznie w odpowiednim miejscu, wskazywanym przez pliki.
Napisano 16 Czerwiec 201014 l 1) /A/A_test_v01/textures 2) to na linuchu czy windzie? (Zakładam że na windzie ten błąd) ale jak na linuchu to daj Mati jeszcze chmod 744 na pliki textur.
Napisano 17 Czerwiec 201014 l pewnie już to przerabiałeś ale, 1. tiffy są w RGB? 2. pierwsze co bym zrobił to zmienił w nazwie v-1 na v_1s i przerobił tiffy na tga. Ostatnio miałem taki sam probelm i przerobiłem na tagri.
Napisano 17 Czerwiec 201014 l Problem dotyczy obu systemów. Mayka 2011. Tiffy są w RGB, zleciałem z nimi do 8 bitów. Spróbujemy z innymi formatami.
Napisano 17 Czerwiec 201014 l a ta sciezka istnieje? /dc01/storage_02/PROJECTS/A_TEST/VFX/MAYA masz podmontowany system sieciowy czy to dysk lokalny?
Napisano 17 Czerwiec 201014 l http://www.creativecrash.com/maya/downloads/scripts-plugins/rendering/misc/c/filetexturemanager narzędzie do ogarnianie textur w mayce. czasami mega przydatna rzecz. Może pomoże.
Napisano 17 Czerwiec 201014 l Ścieżki istnieją. Co mnie dziwi, problem dzisiaj rano zniknął i wszystko poszło sprawnie po odpaleniu. Będę miał jeszcze trochę pytań Maykowych - póki co dzięki za odpowiedzi :)
Napisano 22 Czerwiec 201014 l Czyżby kolejna zbłąkana duszyczka w 3D odnalazła Światło w postaci Maya? :)
Napisano 22 Czerwiec 201014 l Hm... latarników może mało tu bo wszyscy zarobieni, ale drogowskazów w postaci fachowej literatury multum.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto