Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Modeluję mikrofon AKG ( http://img683.imageshack.us/i/micakg.jpg/ ) I nie wiem jak zrobić logo AKG widoczne na zdjęciu mikrofonu i innych napisów żeby ładnie przylegały do obiektu, próbowałem textem i bend, ale nie równo przylega, próbowałem też materiałem "mask" ale wychodzi to zupełnie w innych miejsach i nie umiem wyprofilować żeby było tak jak na zdjęciu.. Proszę o pomoc, pozdrawiam

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz poligony w miescu loga i ustaw im jakies material ID i potem zarzuc tam texture.

Napisano
  • Autor

nic nie wyszło... zrobiłem dla próby na białym tle napis "AKG", zaznaczyłem poligony, material ID 2, wrzucilem w ME bitmape, dałem na zaznaczone poligony i jest tylko cale białe tło. W ogóle zawsze mnie zastanawiało jak sie robi jakieś rozne napisy czy rysunki na obiektach.

Napisano
  • Autor

dodałem uvw map na zaznaczone poligony i wyszło tylko że jak teraz będę chciał zrobić materiał dla całego mikrofonu to ten napis AKG będzie na białym tle a chce żeby on był na tym materiale, który będzie przypisany całemu mikrofonowi, a na photoshopie raczej nie zrobie takiej textury jak w 3d maxie

Napisano

zrób właściwy materiał mikrofonu > skopiuj > daj inną nazwę nowemu materiałowi >

a) w zakładce diffuse wybierz mix > do slotu mix ammount czy mask wrzuć czarno-białą texture z napisem > dla koloru, w jakim jest tło napisu skopiuj kolor z koloru diffuse tego materiału, dla koloru napisu ustaw sobie jaki chcesz

lub

b) przygotuj texturę, w której tło będzie miało taki sam kolor jak mikrofon i wrzuć do diffuse

Napisano
  • Autor

zrobiłem jak mówisz, dałem ten materiał na zaznaczone poligony, pobawiłem się parametrami offset, tilling w EM i wyszło spoko :) Dzięki wielkie :)

Napisano
  • Autor

Mam kolejny problem... Zrobiłem trzy napisy czy rysunki na obiekcie i wszystko spoko (zdjęcie 1). Gdy chce po bokach zrobić kolejne to poprzednie znikają. Robiłem na prawym boku kolejny napis, wrzuciłem materiał na zazaczone poligony i wcześniej zrobione trzy zniknęły i i wygląda to tak jak na zdjęciu 2. Jak zrobić żeby te trzy zostały i żebym mógł bez problemu robić kolejne.

Napisano

Musisz ustawić UVW tylko dla zaznaczonych polygonów, tzn. zanaczasz poly, dajesz teksture, uvw map > convert to editable poly > zaznaczasz następne poly, dajesz następną teksture > convert... itd.

Napisano
  • Autor

tak właśnie robiłem... po zrobieniu loga na środku, dałem uvw map potem po przekonwertowaniu do EP po renderingu wyszło coś takiego jak na zdjęciu :/:/

Napisano

unwrap nawalił. wejdz w siatke unwrapu i zobacz jak jest ułożona, albo tilling za duzy

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.