Skocz do zawartości

pojazd 3d: BMW M1


Stachu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

wybaczcie pomyłka. 40k to gdy miałem 8 kół na scenie (2 wersje felg) i shell na szybie (na potrzeby renderu). Obliczyłem jeszcze raz i auto ma 30k. sama karoseria 10k, wnętrze ok. 10k i reszta z kolami 10k. Dobra ktoś mi powie, że to dalej za dużo, ale dzisiejsze gry nie powinny mieć z tym żadnych problemów (dla przykłady moja mazda furai miala 60k i w GTA IV i WR2 bez zadnych problemów śmiga). A wnętrze zrobiłem szczegółowe na wypadek jeśli miał by iść do jakiejś gry gdzie jest widok z kokpitu.

58418596.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla przykłady moja mazda furai miala 60k i w GTA IV i WR2 bez zadnych problemów śmiga

sama tak. ale jeśli każdy pojazd by tyle miał to już mniej by śmigało. 30k jest w sam raz na ścigałke. o jednak pierwszoplanowy model. Dodatkowo jak mówisz 10k to wnetrze, czyli sam pojazd z zewnatrz 20k. To jest bardzo akceptowalna liczba. Wnętrze wygląda wyjątkowo biednie. Ot se szary kolor. żadnego speca żadnego detalu, nic. Gdyby naturalnie wyglądało to bym sie nie czepiał ale nie wygląda, Ambient chociaz moze?. Na pewno nie nadaje się na widok z za kierownicy. Dostaniemy tu jakiś zrzut z refleksami w realtime?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności