Napisano 13 Maj 200420 l Witam! To moj pierwszy WIP, wiec prosze o zlitowanie sie nademna ale tez o pisanie prawdy na temat mojej pracy :) Tworze se wlasnie postac cyklopa-kosmity. Stworzylem juz glowe ale nie wiem jak ja otexturowac. Jakim sposobem uzyskac dobry efekt. Zalezalo by mi na tym, zeby Igor mial jasniejsza skore na policzkach i na czole, ale nie wiem jak to zrobic. Dzieki, czekam na oceny :)
Napisano 13 Maj 200420 l wydaje mi sie ze najlatwiej bedzie jesli zrzutujesz sobie siatke twojej glowy przy pomocy texportera a potem na podstawie tego zrobisz texturke w photoshopie, jesli go niemasz to chyba mozna go pobrac z tej stromki Powodzenia
Napisano 13 Maj 200420 l wiem ze taki masz pomysl ... ale szczerze mowiac to model jest na tyle niezly ze lepiej wygladalby jak dla nie z dwojgiem oczu ... pozdrawiam
Napisano 13 Maj 200420 l Ja bym zrobił dolną powiekę, przynajmniej jedną fałdkę na powiekach, jeszcze nosek minimalnie bym powiększył i zrobił szerszy i troche przedłużył w kierunku oka, daj może widok z boku. To może być niezła pracka, jak zrobisz ładnego bumpa i teksturki ,a przedewszystkim śliczną teksturkę oczka.
Napisano 14 Maj 200420 l Ja bym zrobil jakies wypryski, blizmy itd posatum nos chyba nie powinien wygladactak delikatnie
Napisano 14 Maj 200420 l Ja bym zrobil jakies wypryski, blizmy itd posatum nos chyba nie powinien wygladactak delikatnie
Napisano 14 Maj 200420 l a ja bym poprawił okolice oka bo jak dla mnie nie jest ona skończona. gdyby zostało jak jest to oko miałoby tendencje do wypadania.... oklice oka są wklesłe do srodka a powinny być na zewnatrz co za tym idzie brak jest jednak powieki. poza tym jest całkiem ok.... uszy tylko troche hmm nie pasuja... ja bym je powiększył i zrobił troche odstające to by mu nadało klimatu. pozdro
Napisano 15 Maj 200420 l Autor postaram sie cos zmienic ale nie obiecuje rewelacyjnych zmian! najbardziej boje sie wlasnie teksturowania, w tym to w ogole nie jestem dobry a wiem, ze od tego duzo zalezy. a co do charakteru tej pracy to zapomnielem dodac, ze to ma byc raczej pokojowo nastawiony cyklop-kosmita a nie cyklop-cyborg-terminator-kosmita wiec blizny, szramy i dziury od kul w czaszce odpadaja Cug :) w moim wyobrazeniu to ma byc raczej taka bajkowa postac, cos takiego :)
Napisano 16 Maj 200420 l wydaje mi sie iż lepiej by było dopracować model głowy niż tworzyć oko... ale to już twoja sprawa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto