Polik Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 Witam! To moj pierwszy WIP, wiec prosze o zlitowanie sie nademna ale tez o pisanie prawdy na temat mojej pracy :) Tworze se wlasnie postac cyklopa-kosmity. Stworzylem juz glowe ale nie wiem jak ja otexturowac. Jakim sposobem uzyskac dobry efekt. Zalezalo by mi na tym, zeby Igor mial jasniejsza skore na policzkach i na czole, ale nie wiem jak to zrobic. Dzieki, czekam na oceny :)
Cug Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 wydaje mi sie ze najlatwiej bedzie jesli zrzutujesz sobie siatke twojej glowy przy pomocy texportera a potem na podstawie tego zrobisz texturke w photoshopie, jesli go niemasz to chyba mozna go pobrac z tej stromki Powodzenia
zipper Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 wiem ze taki masz pomysl ... ale szczerze mowiac to model jest na tyle niezly ze lepiej wygladalby jak dla nie z dwojgiem oczu ... pozdrawiam
gordon13 Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 Popracuj jeszcze nad nosem i coś chyba z uszkiem jest nie tak. Powodzenia
ZZar Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 Ja bym zrobił dolną powiekę, przynajmniej jedną fałdkę na powiekach, jeszcze nosek minimalnie bym powiększył i zrobił szerszy i troche przedłużył w kierunku oka, daj może widok z boku. To może być niezła pracka, jak zrobisz ładnego bumpa i teksturki ,a przedewszystkim śliczną teksturkę oczka.
Cug Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Ja bym zrobil jakies wypryski, blizmy itd posatum nos chyba nie powinien wygladactak delikatnie
Cug Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Ja bym zrobil jakies wypryski, blizmy itd posatum nos chyba nie powinien wygladactak delikatnie
BLADE Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 a ja bym poprawił okolice oka bo jak dla mnie nie jest ona skończona. gdyby zostało jak jest to oko miałoby tendencje do wypadania.... oklice oka są wklesłe do srodka a powinny być na zewnatrz co za tym idzie brak jest jednak powieki. poza tym jest całkiem ok.... uszy tylko troche hmm nie pasuja... ja bym je powiększył i zrobił troche odstające to by mu nadało klimatu. pozdro
Polik Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 postaram sie cos zmienic ale nie obiecuje rewelacyjnych zmian! najbardziej boje sie wlasnie teksturowania, w tym to w ogole nie jestem dobry a wiem, ze od tego duzo zalezy. a co do charakteru tej pracy to zapomnielem dodac, ze to ma byc raczej pokojowo nastawiony cyklop-kosmita a nie cyklop-cyborg-terminator-kosmita wiec blizny, szramy i dziury od kul w czaszce odpadaja Cug :) w moim wyobrazeniu to ma byc raczej taka bajkowa postac, cos takiego :)
BLADE Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 wydaje mi sie iż lepiej by było dopracować model głowy niż tworzyć oko... ale to już twoja sprawa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się