martinezz Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 jak zrobić aby połączenie pomiędzy rurką poziomą a rurką pod kątem było obłe znaczy sie żeby na samym łączeniu był delikatny łuczek a nie bezpośrednie połączenie brył - please o kilka wskazówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 nie wiem czy o to chodzi, ale zajrzyj tu: http://www.danielbuck.net/weld_tut/weld_tut.htm Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 jednak chodzi o coś innego w tutorialu pokazane jest jak zrobic spaw naokoło rurki a mi zalezy żeby to było gładkie przejście pomiędzy rurkami tak jak na tym rysunku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 najlatwiejsza droga to przesiadka na nurbs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 przed chwilką yczytałem gdzieś na forum że za nurbs w maxie to sie nawet nie ma co brać ponieważ coś jest w nich pomylone... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 no to prawda. ja nawet nie wiem hdzie tam sie przycina nurbsy. polecam rhino. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 ok tylko że rhino to ja już kompletnie nie znam ;) chyba będe musiał przeanalizować kilka tutoriali i opisów i nie sądze abym szybko cos w tym programie zrobił ale cóz skoro w maxie tego sie nie da zrobić to będe musiał kombinować inaczej dzięki za odpowiedz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 zrobic da sie wszystko, tylko ze w maksiu musisz bawic sie w polymodeling i to co w nurbs zajmie ci 30 sekund tam bedziesz robil ze 3 godziny. rhino stworzony jest do rurek ;) ale jesli rurki nie sa twoim powolaniem to sobie odpusc rhino i walcz z poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 przemyślałem sprawe odpalam rhino i walcze z rurkami, życie bez rurek jest bez sensu... a jak mi się uda jakąś fajną \"rure\" stworzyć to sie nią pochwale hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 niestety podane przez ciebie linki u mnie nie chcą wchodzić... ale generalnie chodzi o to \"patrz rysunek pierwszy\" aby łącząc ze sobą dwie rury punkt ich łączenia nie był krawędzią a delikatnym łuczkiem tworząc z całością jednolity kształt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 mesh smooth + smoothing groups Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutek Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 Orion zapomniałeś dodać że najpierw musi połaćzyć te rurki w jedność i potem mesha dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 No to się rozumie samo przez się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 chodzi o zrobienie czegos podobnego z tym ze nie pod katem 90 tylko 45 stopni - bede próbował z mesh smooth - wielkie dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 może ktos ma jakiś tutorial.... ok już więcej nie zawracam głowy.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 14 Maj 2004 Share Napisano 14 Maj 2004 videotut do rhino http://www.rhino3d.tv/fotos_cursos/blend10.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martinezz Napisano 14 Maj 2004 Autor Share Napisano 14 Maj 2004 akdsn - wielkie dzięki !!! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_e_t_e_r Napisano 15 Maj 2004 Share Napisano 15 Maj 2004 polecam rhino. podstaw nauczylem sie w tydzien i jeden z pierwszych projektow to wlasnie ta BNC gdzie wystepuje twoj problem, ale w rhino do zrobienia w 25 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi