Pionier Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 no dobra :) albo sie tu czegos dowiem albo... :/ Chce mojego aniolka ustawic w scenie uzywajac zwyklych kosci i modyfikatora skin. Problem w tym ze jestem w tym zielony i nie wiem jak powinny byc ulozone kosci. Ani od ktorej strony zaczac je tworzyc, jak dodac do np kregoslupu kosci nogi itp. Mozecie cos pomoc? thx z gory Pozdrawiam Pionier
dr Ug Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Odpal tutorial Maxowy, tam jest wszystko. Jak bardzo nie chcesz, to na 3dtotal tez sa tutki. (ktos sie spodziewal innej odpowiedzi?)
Pionier Napisano 14 Maj 2004 Autor Napisano 14 Maj 2004 bylem jej pewny edit: niech Cie Drug wszystkie zle moce do piekla zabiora :]
dr Ug Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Ale czego oczekujesz, ze ktos Ci to narysuje? Przeciez masz wszystko pod reka! Tutki nazywaja sie \"Tutorials for Character Animation Professionals\" i jest opisane WSZYSTKO co potrzebujesz. Oddalam sie do mojego cieplego kociolka, bo zaraz beda polewac goraca smola.
Pionier Napisano 14 Maj 2004 Autor Napisano 14 Maj 2004 cos mowie? bez cisnien, nie odbebrales tego jak odebrac miales. zamiast \":\" przy \"]\" wstaw \";\" lepiej? zreszta nie wazne, nie ma tematu, wywal jak chcesz...
SansSerif Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 ale drug juz nie jest modem wiec nie ma czego wywalac :\\
dr Ug Napisano 14 Maj 2004 Napisano 14 Maj 2004 Nie mam cisnien, tylko jestem troche zaskoczony. ;) Usune watek, tylko znajde, gdzie Member ma to narzedzie.
Pionier Napisano 14 Maj 2004 Autor Napisano 14 Maj 2004 To Ty wywal jak mozesz, bo juz po topicu czym zaskoczony?