Hooch Napisano 11 Lipiec 2010 Napisano 11 Lipiec 2010 Witam. Razem z kolegami robimy grę i potrzebuje znaleźść jakiś formay plików w którym. zapisuje tylko trójkąty (nie żadne krzywe i powierzchnie parametryczne) i kości to wtedy napisałbym konwerter z tego formatu na ... a z obj nie ma sensu się bawić bo kości pewnie i tak nie zapisuje Znacie coś?
Ziper Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 Proponowalbym napisac exporter do wlasnego formatu bezposrednio z programu w ktorym tworzycie animacje na kosciach, a jesli ma byc gotowy format to do wyboru md5 lub collada.
Hynol Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 To ja bym proponował .X format. Microsoftowe exportery są, można je przerobić według potrzeb.
bbandi Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 (edytowane) X. bardzo dobry format polecam "pandę"on robi w x. wrzucałem nim 2ME do qesta 3d a zajmują sporo przy okazji tworzenie animacji w quest 3d płynniutkie w porównaniu z maxem no i odbicia w czasie rzeczywistym:) Edytowane 13 Lipiec 2010 przez bbandi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się