Napisano 11 Lipiec 201014 l Witam. Razem z kolegami robimy grę i potrzebuje znaleźść jakiś formay plików w którym. zapisuje tylko trójkąty (nie żadne krzywe i powierzchnie parametryczne) i kości to wtedy napisałbym konwerter z tego formatu na ... a z obj nie ma sensu się bawić bo kości pewnie i tak nie zapisuje Znacie coś?
Napisano 12 Lipiec 201014 l Proponowalbym napisac exporter do wlasnego formatu bezposrednio z programu w ktorym tworzycie animacje na kosciach, a jesli ma byc gotowy format to do wyboru md5 lub collada.
Napisano 12 Lipiec 201014 l To ja bym proponował .X format. Microsoftowe exportery są, można je przerobić według potrzeb.
Napisano 13 Lipiec 201014 l X. bardzo dobry format polecam "pandę"on robi w x. wrzucałem nim 2ME do qesta 3d a zajmują sporo przy okazji tworzenie animacji w quest 3d płynniutkie w porównaniu z maxem no i odbicia w czasie rzeczywistym:) Edytowane 13 Lipiec 201014 l przez bbandi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto