Napisano 13 Lipiec 201014 l Dopiero uczę się Zbrusha i robiłam wszystko tak jak w tutorialu: zrobiłam model z Zspheres, zmieniłam na Polymesh 3D, powygładzałam, zmniejszyłam rozdzielczość, pomalowałam z pomocą Polypaint i wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że po kliknięciu czegokolwiek (próbowałam różnych opcji) w UV Map, a następnie w Texture Map z namalowaną teksturą dzieją się dziwne rzeczy. Chcę oteksturowany obiekt wrzucić do Maxa i jak dotąd sam obiekt mogę umieścić w scenie, ale tekstury już nie, bo się rozlewa we wszystkie strony. Czy ktoś wie co robię źle?
Napisano 14 Lipiec 201014 l Tego też już próbowałam, ale daje tylko tyle, że z teksturą dzieją się jeszcze dziwniejsze rzeczy. Boję się, że to może mieć związek z symetrią, chociaż obiekt robiłam przy włączonej symetrii, więc teoretycznie powinno być dobrze. Może trzeba wcisnąć coś o czym nie wiem...
Napisano 14 Lipiec 201014 l Nie wiem jaką zrobiłaś bazę do tego modelu ale importuje się poprostu w kawałeczkach a ta uvka to jest jakaś tragedia. Moja propozycja to zbrushowe retopo i porządny unwrap w 3dsmax lub z uv masterem. Bo zmapować to tego zupełnie nie idze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto