Gość Marian Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 Dopiero uczę się Zbrusha i robiłam wszystko tak jak w tutorialu: zrobiłam model z Zspheres, zmieniłam na Polymesh 3D, powygładzałam, zmniejszyłam rozdzielczość, pomalowałam z pomocą Polypaint i wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że po kliknięciu czegokolwiek (próbowałam różnych opcji) w UV Map, a następnie w Texture Map z namalowaną teksturą dzieją się dziwne rzeczy. Chcę oteksturowany obiekt wrzucić do Maxa i jak dotąd sam obiekt mogę umieścić w scenie, ale tekstury już nie, bo się rozlewa we wszystkie strony. Czy ktoś wie co robię źle?
Lucek Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Prawdopodobnie musisz flipnąć texture w pionie i da radę.
Gość Marian Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Tego też już próbowałam, ale daje tylko tyle, że z teksturą dzieją się jeszcze dziwniejsze rzeczy. Boję się, że to może mieć związek z symetrią, chociaż obiekt robiłam przy włączonej symetrii, więc teoretycznie powinno być dobrze. Może trzeba wcisnąć coś o czym nie wiem...
Lucek Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 prześlij mi ten plik to zobaczę co da się zrobić.
Lucek Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Nie wiem jaką zrobiłaś bazę do tego modelu ale importuje się poprostu w kawałeczkach a ta uvka to jest jakaś tragedia. Moja propozycja to zbrushowe retopo i porządny unwrap w 3dsmax lub z uv masterem. Bo zmapować to tego zupełnie nie idze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się