Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marian
Napisano

Dopiero uczę się Zbrusha i robiłam wszystko tak jak w tutorialu: zrobiłam model z Zspheres, zmieniłam na Polymesh 3D, powygładzałam, zmniejszyłam rozdzielczość, pomalowałam z pomocą Polypaint i wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że po kliknięciu czegokolwiek (próbowałam różnych opcji) w UV Map, a następnie w Texture Map z namalowaną teksturą dzieją się dziwne rzeczy. Chcę oteksturowany obiekt wrzucić do Maxa i jak dotąd sam obiekt mogę umieścić w scenie, ale tekstury już nie, bo się rozlewa we wszystkie strony.

 

Czy ktoś wie co robię źle?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Marian
Napisano

Tego też już próbowałam, ale daje tylko tyle, że z teksturą dzieją się jeszcze dziwniejsze rzeczy. Boję się, że to może mieć związek z symetrią, chociaż obiekt robiłam przy włączonej symetrii, więc teoretycznie powinno być dobrze. Może trzeba wcisnąć coś o czym nie wiem...

Napisano

Nie wiem jaką zrobiłaś bazę do tego modelu ale importuje się poprostu w kawałeczkach a ta uvka to jest jakaś tragedia. Moja propozycja to zbrushowe retopo i porządny unwrap w 3dsmax lub z uv masterem. Bo zmapować to tego zupełnie nie idze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności