graphic Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 Witam ponownie. Tym razem broń. Miał być VIS ale jest Colt;] Colt 1911 cal.45. 1800 tris Teksturki 2048x2048 Miłego komentowania;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 Eno ładny ;] do fpp to chyba nie bo za bardzo kańciaty XD ale ogólnie ok. Tylko mam parę pytań: czemu on jest pocięty w płaskich miejscach a textura koloru nie jest ..kolorowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 wyglada troche jakby caly byl z metalu...jakos texa mnie nie przekonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 16 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2010 Kruku: Tex jest kolorowa. Okładki na uchwycie są brązowe. Reszta jest ciemnoszara bo nie robiłem różowego pistoletu ala hello kitty;] Bruneq: No jest z metalu;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 bardzo ładnie ja bym tylko dodał na magazynku takie otarcia jak dales na spuście no i troszke tri by sie dalo zaoszczedzic gdzieniegdzie , ale to tylko pierdoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 kiepsko. textura jest bardzo jednolita i nieciekawa. absolutnie nie widać że okładziny chwytu są wykonane z czegos innego niz reszta broni. oświetliłeś sobie model w taki sposób że światłem udajesz że coś się tam dzieje :) w grze swiatlo nie zawsze pada tak jakbys chciał i jestem pewien ze ten colt w grze bedzie szary i jednolity chwyt powinien być bardziej obły w pod kabłąkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 16 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2010 Chyba właśnie oświetleniem przegiąłem. Dążyłem do takiego efektu: http://www.deactivated-guns.co.uk/images/bigpics/gunpics/colt1911big.jpg W silniku nie jest szary i jednolity. W wolnej chwili wstawię screena z UDK. No ale fakt faktem metalu jeszcze nie umiem dobrze malować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 wedlug mnie nie jest zle. moze zaduzo miejsc jest zaciemnionych , niedoswietlonych .mozesz powiedziec co to za engin lub shader ?Te przetarcia na bialo ja bym troche przyciemnil . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graphic Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2010 Xoliulshader. Chyba poprawie tą teksturkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się