graphic Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Witam ponownie. Tym razem broń. Miał być VIS ale jest Colt;] Colt 1911 cal.45. 1800 tris Teksturki 2048x2048 Miłego komentowania;]
Kruku Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Eno ładny ;] do fpp to chyba nie bo za bardzo kańciaty XD ale ogólnie ok. Tylko mam parę pytań: czemu on jest pocięty w płaskich miejscach a textura koloru nie jest ..kolorowa?
Bruneq Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 wyglada troche jakby caly byl z metalu...jakos texa mnie nie przekonuje.
graphic Napisano 16 Lipiec 2010 Autor Napisano 16 Lipiec 2010 Kruku: Tex jest kolorowa. Okładki na uchwycie są brązowe. Reszta jest ciemnoszara bo nie robiłem różowego pistoletu ala hello kitty;] Bruneq: No jest z metalu;]
Plugawiciel Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 bardzo ładnie ja bym tylko dodał na magazynku takie otarcia jak dales na spuście no i troszke tri by sie dalo zaoszczedzic gdzieniegdzie , ale to tylko pierdoły
Valery Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 kiepsko. textura jest bardzo jednolita i nieciekawa. absolutnie nie widać że okładziny chwytu są wykonane z czegos innego niz reszta broni. oświetliłeś sobie model w taki sposób że światłem udajesz że coś się tam dzieje :) w grze swiatlo nie zawsze pada tak jakbys chciał i jestem pewien ze ten colt w grze bedzie szary i jednolity chwyt powinien być bardziej obły w pod kabłąkiem
graphic Napisano 16 Lipiec 2010 Autor Napisano 16 Lipiec 2010 Chyba właśnie oświetleniem przegiąłem. Dążyłem do takiego efektu: http://www.deactivated-guns.co.uk/images/bigpics/gunpics/colt1911big.jpg W silniku nie jest szary i jednolity. W wolnej chwili wstawię screena z UDK. No ale fakt faktem metalu jeszcze nie umiem dobrze malować.
jacenty Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 wedlug mnie nie jest zle. moze zaduzo miejsc jest zaciemnionych , niedoswietlonych .mozesz powiedziec co to za engin lub shader ?Te przetarcia na bialo ja bym troche przyciemnil .
graphic Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 Xoliulshader. Chyba poprawie tą teksturkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się