Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ponownie. Tym razem broń. Miał być VIS ale jest Colt;]

 

Colt 1911 cal.45.

1800 tris

Teksturki 2048x2048

 

 

screen2os.jpg

 

screen1lp.jpg

 

screen3ra.jpg

 

siatkav.jpg

 

coltmaps.jpg

 

Miłego komentowania;]

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Eno ładny ;] do fpp to chyba nie bo za bardzo kańciaty XD ale ogólnie ok.

Tylko mam parę pytań: czemu on jest pocięty w płaskich miejscach a textura koloru nie jest ..kolorowa?

Napisano

Kruku:

Tex jest kolorowa. Okładki na uchwycie są brązowe. Reszta jest ciemnoszara bo nie robiłem różowego pistoletu ala hello kitty;]

 

Bruneq:

No jest z metalu;]

Napisano

kiepsko. textura jest bardzo jednolita i nieciekawa. absolutnie nie widać że okładziny chwytu są wykonane z czegos innego niz reszta broni.

oświetliłeś sobie model w taki sposób że światłem udajesz że coś się tam dzieje :) w grze swiatlo nie zawsze pada tak jakbys chciał i jestem pewien ze ten colt w grze bedzie szary i jednolity

chwyt powinien być bardziej obły w pod kabłąkiem

Napisano

wedlug mnie nie jest zle. moze zaduzo miejsc jest zaciemnionych , niedoswietlonych .mozesz powiedziec co to za engin lub shader ?Te przetarcia na bialo ja bym troche przyciemnil .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności