Napisano 16 Lipiec 201014 l Witam ponownie. Tym razem broń. Miał być VIS ale jest Colt;] Colt 1911 cal.45. 1800 tris Teksturki 2048x2048 Miłego komentowania;]
Napisano 16 Lipiec 201014 l Eno ładny ;] do fpp to chyba nie bo za bardzo kańciaty XD ale ogólnie ok. Tylko mam parę pytań: czemu on jest pocięty w płaskich miejscach a textura koloru nie jest ..kolorowa?
Napisano 16 Lipiec 201014 l Autor Kruku: Tex jest kolorowa. Okładki na uchwycie są brązowe. Reszta jest ciemnoszara bo nie robiłem różowego pistoletu ala hello kitty;] Bruneq: No jest z metalu;]
Napisano 16 Lipiec 201014 l bardzo ładnie ja bym tylko dodał na magazynku takie otarcia jak dales na spuście no i troszke tri by sie dalo zaoszczedzic gdzieniegdzie , ale to tylko pierdoły
Napisano 16 Lipiec 201014 l kiepsko. textura jest bardzo jednolita i nieciekawa. absolutnie nie widać że okładziny chwytu są wykonane z czegos innego niz reszta broni. oświetliłeś sobie model w taki sposób że światłem udajesz że coś się tam dzieje :) w grze swiatlo nie zawsze pada tak jakbys chciał i jestem pewien ze ten colt w grze bedzie szary i jednolity chwyt powinien być bardziej obły w pod kabłąkiem
Napisano 16 Lipiec 201014 l Autor Chyba właśnie oświetleniem przegiąłem. Dążyłem do takiego efektu: http://www.deactivated-guns.co.uk/images/bigpics/gunpics/colt1911big.jpg W silniku nie jest szary i jednolity. W wolnej chwili wstawię screena z UDK. No ale fakt faktem metalu jeszcze nie umiem dobrze malować.
Napisano 16 Lipiec 201014 l wedlug mnie nie jest zle. moze zaduzo miejsc jest zaciemnionych , niedoswietlonych .mozesz powiedziec co to za engin lub shader ?Te przetarcia na bialo ja bym troche przyciemnil .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto