Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ponownie. Tym razem broń. Miał być VIS ale jest Colt;]

 

Colt 1911 cal.45.

1800 tris

Teksturki 2048x2048

 

 

screen2os.jpg

 

screen1lp.jpg

 

screen3ra.jpg

 

siatkav.jpg

 

coltmaps.jpg

 

Miłego komentowania;]

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Eno ładny ;] do fpp to chyba nie bo za bardzo kańciaty XD ale ogólnie ok.

Tylko mam parę pytań: czemu on jest pocięty w płaskich miejscach a textura koloru nie jest ..kolorowa?

Napisano
  • Autor

Kruku:

Tex jest kolorowa. Okładki na uchwycie są brązowe. Reszta jest ciemnoszara bo nie robiłem różowego pistoletu ala hello kitty;]

 

Bruneq:

No jest z metalu;]

Napisano

bardzo ładnie

ja bym tylko dodał na magazynku takie otarcia jak dales na spuście

no i troszke tri by sie dalo zaoszczedzic gdzieniegdzie , ale to tylko pierdoły

Napisano

kiepsko. textura jest bardzo jednolita i nieciekawa. absolutnie nie widać że okładziny chwytu są wykonane z czegos innego niz reszta broni.

oświetliłeś sobie model w taki sposób że światłem udajesz że coś się tam dzieje :) w grze swiatlo nie zawsze pada tak jakbys chciał i jestem pewien ze ten colt w grze bedzie szary i jednolity

chwyt powinien być bardziej obły w pod kabłąkiem

Napisano

wedlug mnie nie jest zle. moze zaduzo miejsc jest zaciemnionych , niedoswietlonych .mozesz powiedziec co to za engin lub shader ?Te przetarcia na bialo ja bym troche przyciemnil .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności