09121986 Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Skończyłem pracę nad 32 modelami samochodów do 13k poly na model (niektóre mają mniej). Prezentuję część z nich , wszystkie są budowane z printów istniejących samochodów to i owo dodawałem od siebie.Pare z nich to totalne koncepty. Gra ujrzy światło dzienne dopiero za jakiś czas , bo jeszcze kolejne 32 terenowki bede robił. Pozdro
_michal Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Dużo niepotrzebnej geometrii, a nadkola kanciaste :/ Na przedostatnim obrazku zobacz co Ci się dzieje z tyłu. Te wszystkie loopy wchodzące w nadkole z tyłu można zlikwidować i będzie wyglądać tak samo. Siatka wygląda jakby była pod subdiva, a nie lowpoly. Nie bój się trójkątów. Same autka ciekawe :)
Ardeni Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 no Paaanie od Liroy'a Skubidubi, nie polega zabawa na tym żeby zrobić lowpoly i dać modyfikator meshsmooth/turbosmooth czy inne tesselacje. Pojazdy fajne, niektóre nawiązują do realnych i takie tam bzdety, a przez te ujęcia to ja dużo za nie widzę. Poka normalniej to, a będzie można zakomentować na Maxiku ;)
eco Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 o jeżu - dlaczego one takie rybioocznie wykręcone -siatki to już koledzy chyba obgadali :) dizajny takie sobie -ale z teksturą pewnie będzie się to lepiej prezentować -no i dlaczemu wszystkie nadkola tak samo strzelone na prosto - przecie tle pieknych ksztaltow mozna zrobic :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się