Napisano 16 Lipiec 201014 l Skończyłem pracę nad 32 modelami samochodów do 13k poly na model (niektóre mają mniej). Prezentuję część z nich , wszystkie są budowane z printów istniejących samochodów to i owo dodawałem od siebie.Pare z nich to totalne koncepty. Gra ujrzy światło dzienne dopiero za jakiś czas , bo jeszcze kolejne 32 terenowki bede robił. Pozdro
Napisano 17 Lipiec 201014 l Dużo niepotrzebnej geometrii, a nadkola kanciaste :/ Na przedostatnim obrazku zobacz co Ci się dzieje z tyłu. Te wszystkie loopy wchodzące w nadkole z tyłu można zlikwidować i będzie wyglądać tak samo. Siatka wygląda jakby była pod subdiva, a nie lowpoly. Nie bój się trójkątów. Same autka ciekawe :)
Napisano 21 Lipiec 201014 l no Paaanie od Liroy'a Skubidubi, nie polega zabawa na tym żeby zrobić lowpoly i dać modyfikator meshsmooth/turbosmooth czy inne tesselacje. Pojazdy fajne, niektóre nawiązują do realnych i takie tam bzdety, a przez te ujęcia to ja dużo za nie widzę. Poka normalniej to, a będzie można zakomentować na Maxiku ;)
Napisano 24 Lipiec 201014 l o jeżu - dlaczego one takie rybioocznie wykręcone -siatki to już koledzy chyba obgadali :) dizajny takie sobie -ale z teksturą pewnie będzie się to lepiej prezentować -no i dlaczemu wszystkie nadkola tak samo strzelone na prosto - przecie tle pieknych ksztaltow mozna zrobic :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto