Gość szymon1889 Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 Witam. Chciał bym uzyskać materiał piany w blenderze , ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Pomocy !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 16 Lipiec 2010 Share Napisano 16 Lipiec 2010 szukales tu ? http://www.blender-materials.org/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 17 Lipiec 2010 Share Napisano 17 Lipiec 2010 SSS i odpowiednia textura. Można jeszcze pomyśleć o przeźroczystości w niektórych miejscach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RayTracer Napisano 17 Lipiec 2010 Share Napisano 17 Lipiec 2010 Dokładnie o tym samym myślałem ostatnio... pytanie, czy chodzi Ci o animowaną wodę (fluid) spieniającą się, czy taka statyczną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość szymon1889 Napisano 17 Lipiec 2010 Share Napisano 17 Lipiec 2010 Raczej o animacje. Coś podobnego tych filmików-http://www.youtube.com/watch?v=NDxEEvlo1Xw&feature=related, http://www.youtube.com/watch?v=eDaQkVY2Jek&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 17 Lipiec 2010 Share Napisano 17 Lipiec 2010 Raczej o animacje. Coś podobnego tych filmików-http://www.youtube.com/watch?v=NDxEEvlo1Xw&feature=related, http://www.youtube.com/watch?v=eDaQkVY2Jek&feature=related To co pokazałes to raczej wygląda jak dym ( ), a nie jak woda czy piana - co do samego materiału piany to polecam blender 2.5 i wolumetrykę ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość szymon1889 Napisano 17 Lipiec 2010 Share Napisano 17 Lipiec 2010 Ok. A da się ten materiał odwzorować bez wolumetryki czy dymu? Zna ktoś może jakiś tutoriale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RayTracer Napisano 19 Lipiec 2010 Share Napisano 19 Lipiec 2010 Spróbuj ustawić teksturę "blend", wywalić w ramp'ie biały koniuszek tylko na końcu, ustawić veritical ( czyli z góry na dół ), do tego coordinates na cube (ale nie wiem czy będzie trzeba ) , i zaznaczyć color i apha w tych opcjach na co ma mieć wpływ. Teoretycznie koniuszki fal powinny być białe...jeśli chcesz żeby były poszarpane, to może ustaw stencil na tym "blendzie" i następną teksture ustaw cloud > hard i na color i normal wstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się