adek Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Firm The Foundry odświeżyła swoja stronę tym samym zamieszczając na niej do pobrania pierwszą oficjalną już wersję programu Mari (aplikacja przeznaczona do malowania tekstur w 3D z technologią opracowaną przez WETA digital). Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1290
Dr0cK Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Jak mnie to wkur...a, ze teraz tylko jak na Linuxa to 64-bit. Bo to samo z Maya 2011...wrrr
mokramyszka666 Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Mnie też wkurza jak ludzie najpierw piszą a potem myślą. Czasem nie myślą w ogóle. Zastanów się do jakich celów jest przeznaczony ten program, i w czym tkwi jego wyjątkowość. Potem spróbuj rozwikłać, jak to się wszystko ma do 2GB ramu.
adek Napisano 19 Lipiec 2010 Autor Napisano 19 Lipiec 2010 Teraz na Linuxa - to przecież łatwo był przewidzieć. To było od poczatku wiadomo, że tak będzie. Pierwsza wersja jaka się ukazała to alpha i beta dla Linuxa. W ten chwili beta jest dla Windows. W tym roku jeszcze mają zrobić wersję dla Windows.
DaveBorck Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Wg mnie jeśli faktycznie pracujesz nad dużymi projektami a do takich jest ten program to 8,12,16.. Gb ramu jest standardem. Nie ma co się oszukiwać bez dużych ilosci Ram-u a co za tym idzie 64bitami nie da się już wielu rzeczy zrobić. Przynajmniej nie szybko. Poza tym jak kogoś stać na program za kilka tysięcy to nie powinien mieć najmniejszego problemu żeby kupić przyzwoitą stację graficzną za kolejne kilka tysięcy. Niektóre studia do cięższych renderów mają w farmach 64 Giga... To mówi samo za siebie.
mariusz_maciag Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Mnie udało się zainstalować, ale póki co bez sukcesu przy załadowaniu jakiegokolwiek obiektu... Mariusz.
SYmek Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Mari jest bardzo wymagająca jeśli idzie o GPU. Chipsety sprzed kilku lat nie dadzą rady. Nie siedzę w temacie, więc trudno mi podać szczegóły, wiem tylko, że na Quadro 3500 nie dziala, na 3600 działa, ale ślamazarnie. Na stronie polecają 3800... Wie ktoś może, jaki jest odpowiednik geforce dla Quadro 3800 (w sensie modelu GPU)?
SYmek Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Ofensywa trwa: http://www.thefoundry.co.uk/articles/2010/07/20/98/the-foundry-gain-access-to-paint-3d-technology/
Dr0cK Napisano 22 Lipiec 2010 Napisano 22 Lipiec 2010 mokramyszka666: Dajesz bardzo dobre rady a sie do nich sam nie stosujesz, bo jestes w zupelny bledzie: 32-bit linux moze adresowac do 4GB RAM bez problemu. A tak generalnie to w takim razie czemu produkuja wersje 32 bitowe na Windowsa a tylko 64 bitowe na linuxa? Tak jest w przypadku Maya 2011. Jak bedzie z Mari to nie wiem ale zanosi sie ze tak samo. Tak wiec jesli beda istnaly tylko wersje 64bit, Mari, na WSZYSTKIE OS to sie zamkne.
Dr0cK Napisano 22 Lipiec 2010 Napisano 22 Lipiec 2010 DaveBorck: To samo do Ciebie. Jesli rowniez 64-bitowa wersja bedzie jedyna na Windowsa to masz zupelna racje. Jesli nie, to jednak cos szwankuje z twym rozumowaniem. Bo ja wyjasnisz przypadek Maya 2011? Tam jest 32-bit wersja na wszystkie OS oprocz linuxa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się