Napisano 27 Lipiec 201014 l Witam. Od jakiegoś czasu tworzę grę przez przeglądarkę i jestem już na tym etapie aby ją troszkę przybarwić i zobaczyć jak wszystko się komponuje. Mój problem polega na tym iż jest to gra strategiczna i potrzebuję różnego rodzaju budynki i obiekty przyrody (drzewa, kamienie itp.). Obrazki pod kątem 45 stopni już wiem że muszę zrobić je samemu. Czy ktoś z forumowiczów robił już coś takiego, chciałbym usłyszeć jakieś porady np: zrób prosty model w programie 3d i "pokoloruj" go w PS, od czego mam zacząć może ktoś widział kiedyś jakiś tutorial w necie proszę o pomoc, poniżej podaję efekt jaki chciałbym osiągnąć od tego najbardziej pożądanego do przykładowego :) pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 201014 l prosty model 3D z uproszczonymi teksturami, detale w PS. Ale to zależy wszystko gdzie się lepiej czujesz, czy w 3d czy w 2d. No i od stylistyki. Robiąc tylko w 2d inaczej ci wyjdzie niż w 3d. Przykłady które dałeś były najprawdopodobniej robione tą techniką którą Ci poleciłem :)
Napisano 27 Lipiec 201014 l prosty model 3D z uproszczonymi teksturami, detale w PS. Ale to zależy wszystko gdzie się lepiej czujesz, czy w 3d czy w 2d. No i od stylistyki. Robiąc tylko w 2d inaczej ci wyjdzie niż w 3d. Przykłady które dałeś były najprawdopodobniej robione tą techniką którą Ci poleciłem :) Tak chyba najprościej :P Parę prostych tekstur powrzucanych na rożne modele i ew. podmalowania w PS. Dzięki temu łatwiej Ci będzie utrzymać pożądany styl no i oczywiście zaoszczędzisz dużo czasu.
Napisano 27 Lipiec 201014 l Autor Dzięki za odpowiedzi, modelowanie zrobię w 3D Studio kiedyś jakoś mi to wychodziło gorzej z teksturami myślę że mogą być chyba jakieś podstawowe a retusz w PS chyba będzie najtrudniejszy może ktoś podrzucić jakiś tutorial?
Napisano 27 Lipiec 201014 l Z teksturami nie sądzę żebyś miał problemy bo to nie mają być jakieś super odlotowe ;)
Napisano 12 Sierpień 201014 l Myślę, że odpowiednio przygotowany model 3D będzie miał tutaj duże znaczenie. Zawsze możesz pokazywać konkretny model z różnej strony, dzięki czemu zaoszczędzisz na produkcji wielu modeli. Myślę, że teksturki nadadzą się jakieś takie zwykle pospolite :) Bez szaleństw. Móźniej ważne, by to dobrze obrobić w Ps. Przydadzą Ci się odpowiednie pędzle. Odpowiednie, tekturowane pędzle mogą zrobić dużo. Poszukasz na sieci to i owo, tutaj taki najpopularniejszy link. Możesz nadać fajną plastyke odpowiednio podmalowanym obiektom. pozdro
Napisano 13 Grudzień 201014 l Trzy pierwsze przykłady to bankowo czysty digital painting robiony na ręcznie ustalonej bazie izometrycznej. Taką bazę dużo szybciej i łatwiej zrobić ręcznie niż dłubać to w 3d i renderować. Chociażby dlatego że renderowanie tego w czystym poprawnym iso wymaga jakiś strasznie dziwnych ustawień kamery świateł i sceny (są na sieci tutki jak to robić). http://www.drububu.com/tutorial/index.html http://www.idigitalemotion.com/tutorials/guest/pixel/pixel.html Jeśli szukasz takiego efektu jak 3 pierwsze pracki to nie baw się w 3d wcale tylko dłub takie budynki na rozdziałce np 4 razy większej i potem sobie skaluj w dół. Jak budynki mają być poobracane i jakoś geometrycznie bardziej złożone to poszukaj na sieci tutków jak renderować iso i dłub to w czyde a potem detale maluj ręcznie. http://www.digitalurban.org/2006/09/isometric-pixel-art-simulating-in.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto