Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gawiedo
Napisano

Robiłem toutriala fontanny

http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Model-a-High-Rez-Domed-Fountain-Structure-in-3ds-Max/58876

wszystko poszło, w niektórych momentach zastosowałem inne metody, ale raczej nie mającego wpływu na problem.

Problem jest z renderingiem, a mianowicie niektóre obiekty rzucają cień, a niektóre nie (podstawki z boksów i podstawy kolumn), próbowałem różnych świateł i ustawień, wrzuciłem na wszystko jeszcze raz jeden materiał i nic. Jak zresetowałem i władowałem jeszcze raz to pojawiły się cienie tego ale rozkrzaczone (te które nie miały cienia) i pojawia mi się błąd „Error allocating mesh. Insufficient memory available for roof Reduce the face Mount to render his scene”

Być może rozwiązanie jest proste, mogę odpowiadać na pytania coś wrzucić, proszę o pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zapodaj screen z renderu plus siatke w viewportu., polecam sobie wrzucic tez modelom geometrycznym object propertis> backface cull i zobaczyc jak to wyglada. imo masz klopot z normalnymi i burdel w siatce. ale bez zobaczenia jak to wyglada ciezko wrozyc z fusow

Gość Gawiedo
Napisano

Pousuwałem śmieci ze sceny, martwe linie, dałem od nowa oświetlenie i kamery, pomogło. Ale nadal coś nie tak, cienie są poszarpane, a obiekt w edit poly rzuca cień od połowy (wydaje się że unosi się nad powierzchnią) ten po lewej.

 

scren problem

Gość Gawiedo
Napisano

tak o to chodziło, bias i sample spread pozmieniałem i elegancko wyszło

dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności