Napisano 31 Lipiec 201014 l Robiłem toutriala fontanny http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Model-a-High-Rez-Domed-Fountain-Structure-in-3ds-Max/58876 wszystko poszło, w niektórych momentach zastosowałem inne metody, ale raczej nie mającego wpływu na problem. Problem jest z renderingiem, a mianowicie niektóre obiekty rzucają cień, a niektóre nie (podstawki z boksów i podstawy kolumn), próbowałem różnych świateł i ustawień, wrzuciłem na wszystko jeszcze raz jeden materiał i nic. Jak zresetowałem i władowałem jeszcze raz to pojawiły się cienie tego ale rozkrzaczone (te które nie miały cienia) i pojawia mi się błąd „Error allocating mesh. Insufficient memory available for roof Reduce the face Mount to render his scene” Być może rozwiązanie jest proste, mogę odpowiadać na pytania coś wrzucić, proszę o pomoc
Napisano 2 Sierpień 201014 l zapodaj screen z renderu plus siatke w viewportu., polecam sobie wrzucic tez modelom geometrycznym object propertis> backface cull i zobaczyc jak to wyglada. imo masz klopot z normalnymi i burdel w siatce. ale bez zobaczenia jak to wyglada ciezko wrozyc z fusow
Napisano 5 Sierpień 201014 l Pousuwałem śmieci ze sceny, martwe linie, dałem od nowa oświetlenie i kamery, pomogło. Ale nadal coś nie tak, cienie są poszarpane, a obiekt w edit poly rzuca cień od połowy (wydaje się że unosi się nad powierzchnią) ten po lewej. scren
Napisano 5 Sierpień 201014 l to z lewej to bias cienia w opcjach a to pierwsze to subdivis albo coś takiego. szukaj w opcjach światła>shadows
Napisano 7 Sierpień 201014 l tak o to chodziło, bias i sample spread pozmieniałem i elegancko wyszło dzięki za pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto