Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak w tytule jak zbakować geometrię która jest zconstarinowana za pomocą parent constarint? normalne opcje keys->bake działąją dla skina ale dla normalnego geo nie.

I/ lub macie inne sposoby na wypieczenie deformacji żeby na renderfarmę rzucić?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 937
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rozumiem, że chodzi o wypalenie wyłącznie vertexów, bez pobierania info z translacji?

Jeśli tak, to coś mi przyszło do głowy, odezwę się, kiedy sprawdzę :)

 

EDIT:

Czegoś nie rozumiem. Keys>bake wypala tylko dane z kanałów, nie geometrie. Tak samo działa to na constrainty. Może obiekt który ma parentConstrainta równocześnie jest hierarchicznym childem obiektu z którego pobiera pozycje???

 

W jaki sposób tym bejkujesz skina?

 

Może Animation>Geometry Cache rozwiąże twój problem? Chociaż powinno być kompletnie na odwrót :)

Edytowane przez asblaze

Napisano
  • Autor

zaznaczyłem control points w opcjach :) i wypala skina

 

a co do obiektu z constrainami to pomyliłem się, grupa jest constarainowana a same obiekty są dziećmi tej grupy i nie mają żedych wartości w chennelboxie i dlatego pewnie się źle wypalają :/

 

Geometry cache nie sprawdzałem choć przeszło mi przez myśl że to może być to :)

Napisano

No to geometry cache nie pomoże. I tak jak pisałeś, pewnie dlatego :)

Może lepiej zastąpić grupę kością i przyskonować dzieciaki :)

Napisano
  • Autor

no to jest rowiązanie ale chciałem coś bardziej z automatu bo mam kilka postaci i n ie uśmiecha mi się dłubać tego ręcznie bo nie mam ni czasu ni chęci :)

 

dzięki za odpowiedzi :)

Napisano

no to skrypcik :)

z doświadczenia wiem, że warto stosować powyżej 10 powtarzających się operacji.

 

na szybko coś napisałem - wybierasz childy (zakładam że wszystkie są najstarsze w hierarchii grupy) i odpalasz skrypta:

 

import maya.cmds as maya
selected =  maya.ls(sl=1)
parent = maya.pickWalk(d="up")
joint = maya.joint(p=(0,0,0))
maya.parent(joint,w=1)
maya.parent(joint,parent)
for obj in selected:
maya.parent(obj,w=1)
maya.skinCluster(obj,joint)

Edytowane przez asblaze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.