Skocz do zawartości

Bakowanie constarinowanej geometrii


Destroyer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Rozumiem, że chodzi o wypalenie wyłącznie vertexów, bez pobierania info z translacji?

Jeśli tak, to coś mi przyszło do głowy, odezwę się, kiedy sprawdzę :)

 

EDIT:

Czegoś nie rozumiem. Keys>bake wypala tylko dane z kanałów, nie geometrie. Tak samo działa to na constrainty. Może obiekt który ma parentConstrainta równocześnie jest hierarchicznym childem obiektu z którego pobiera pozycje???

 

W jaki sposób tym bejkujesz skina?

 

Może Animation>Geometry Cache rozwiąże twój problem? Chociaż powinno być kompletnie na odwrót :)

Edytowane przez asblaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaznaczyłem control points w opcjach :) i wypala skina

 

a co do obiektu z constrainami to pomyliłem się, grupa jest constarainowana a same obiekty są dziećmi tej grupy i nie mają żedych wartości w chennelboxie i dlatego pewnie się źle wypalają :/

 

Geometry cache nie sprawdzałem choć przeszło mi przez myśl że to może być to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to skrypcik :)

z doświadczenia wiem, że warto stosować powyżej 10 powtarzających się operacji.

 

na szybko coś napisałem - wybierasz childy (zakładam że wszystkie są najstarsze w hierarchii grupy) i odpalasz skrypta:

 

import maya.cmds as maya
selected =  maya.ls(sl=1)
parent = maya.pickWalk(d="up")
joint = maya.joint(p=(0,0,0))
maya.parent(joint,w=1)
maya.parent(joint,parent)
for obj in selected:
maya.parent(obj,w=1)
maya.skinCluster(obj,joint)

Edytowane przez asblaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności